מדוע תהליך ליווי כלכלי הוא כל כך חשוב?

בדקו זכאות להלוואה עכשיו

ליווי כלכלי או ייעוץ כלכלי הם ביטויים שנשמעים לרובנוכמופצצים וגדולים או כפריווילגיות של אנשים שיכולים "לעמוד בזה". אז ההפך הוא הנכון - ליווי כלכלי מיועד לכל אדם אשר רוצה לדעת איך לנהל את הכסף שלו בצורה טובה יותר, מה שאומר, שזאת הדרך האמיתית לחסוך - הוצאה קטנה לעומת מניעת הוצאות גדולות ולקויות.

מתי תדעו שאתם צריכים ליווי כלכלי?

 אם אתם מפחדים לפתוח את חשבון הבנק, אם אין לכם מושג כמה הלוואות פתוחות יש לכם, אם אתם לא יודעים כמה אתם מוציאים בחודש ביחס לכמה שאתם מכניסים, אם הצ'קים שלכם חוזרים ואם אתם פשוט מרגישים מחנק בכל פעם שמעלים סוגיה שקשורה בכסף שלכם, כאן תבינו שאתם צריכים ליווי כלכלי.

 ליווי כלכלי נועד על מנת לשנות את תודעת הכסף שלכם, לשפר אתה-BDI שלכם ולתכנן את העתיד הכלכלי שלכם בצורה היעילה והטובה ביותר, וכמובן - בהתאם לנתונים ול-DNA הפיננסי של משפחתכם.

להיכנס לבעיות כלכליות זה לא קשה במיוחד, אבל לצאת מהם זה כבר עניין אחר לגמרי.

בדיוק כמו שברגע שיש לכם בבית סתימה, אתם יודעים שזה הזמן לקרוא לאינסטלטור, או כמו שחלילה במצב שפורצת שריפה, אתם יודעים שחייבים לקרוא למכבי אש, אז חשוב שתבינו - מפולת הרים כלכלית היא דגל אדום שחייבים להתייחס אליו, אחרת הדרך לצאת ממנו תהיה סבוכה ותובענית.

 איך אנחנו יכולים לעזור?

משרד הבוטיק NPI פתרונות פיננסיים, מתמחה בטיפול פיננסי מקיף ויסודי הכולל שיפור ותיקון היסטוריית אשראי, הלוואה או משכנתא למסורבי בנקים, ליווי כלכלי וייעוץ משכנתא ועד השגת מטרות כלכליות חשובות כמו: יציאה ממינוס, ניהול נכון של כלכלת הבית ועוד.

 שירות הליווי הפיננסי מתאים לכל אדם מכל רמות המחייה, בין אם פרטיים, אנשי עסקים ועד משפחות אשר מבינות את החשיבות של הסתייעות ביועץ פיננסי ובכך מרוויחים לעצמם רווחה כלכלית אמיתית.

כחלק מהליווי הכלכלי שלנו, נבחן יחד את היכולות הכלכליות שלכם, מה הצרכים של הבית ונבין מאיפה נגרמו הפערים ונפתור אותם! תזכרו שבסופו שלדבר, בן אדם רגיל להתנהל בצורה מסוימת, זה טבוע בו ברמת תת המודע ולכן יש צורך לעשות איזשהו סוויץ' מחשבתי בשביל לראות שינוי והטבה אמיתית במצב.

 

המטרה של הליווי כלכלי היא לאפשר ללקוח לעמוד על הרגליים תוך זמן קצר, לגמרי בעצמו, לאחר שרכש את הכלים ואת ההבנה כיצד להתנהל כלכלית נכון.

 

הליווי יאפשר לכם לקבל כלים משמעותיים ביותר:

●   כלים לדעת איך סוגרים את המינוס בבנק

●   ניהול כלכלת המשפחה באופן מסודר

●   קבלת החלטות כלכליות נבונות

●   קבלת החלטה על כדאיות לקיחת הלוואה

●   כלים להסתדר עם שינויים המשפיעים על המצב הכלכלי

 

התפקיד שלנו בתור יועצים פיננסיים הוא לאתר ולזהות את המקומות בהם קיימת התנהלות כלכלית לקויה ולתת לכם את הכלים להתמודד עם התפיסה הבעייתית ולשים אתכם על המסלול למטרה הרצויה.

כחלק ממעטפת הפתרונות המיטבית ביותר שראינו לנכון להציע ללקוחותינו, יצרנו את חבילת המידעים, מוצר חדשני ומהפכני שלא קיים כיום בשוק.

חבילת המיידעים כוללת שיחת איפיון מקיפה אשר מטרתה לזהות את דפוסי ההתנהגות והדפוסים הפסיכולוגיים שעומדים מאחורי קבלת ההחלטות הכלכלית של אותו אדם / זוג / משפחה בשילוב עם יצירת דו"ח מקיף ביותר המציג תעודת זהות פיננסית אשר משקפת את הסטטוס המדויק ואת ההיסטוריה הפיננסית של אותו האדם, על כל הפרמטרים הכי חשובים: דירוג BDI, מצב הלוואות, מצב חשבון, מסגרת אשראי, ניצול מסגרת, מספר חשבונות קיימים ועוד.

אנחנו מאמינים שהגיע הזמן לצאת מהמינוס, להגיע להון עצמי לרכישת דירה, לנהל כספים בצורה נכונה בבית ולשנות את המצב הכלכלי לטובה אחת ולתמיד.

בדיקת זכאות להלוואה

איזו הלוואה אתם צריכים? אנחנו יודעים לעשות הכול, בין אם אתם מסורבי בנקים, בעלי עסק, בעלי נכס או שאתם זקוקים למימון כלשהו, אנחנו נדע להביא אתכם אל הכסף.

השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות

תודה שהשארת פרטים!

כבר תשלח לך הודעה להמשך טיפול ולקביעת שיחה עם מנהלת תיקי הלקוחות שלנו.

בחזרה לדף הראשי

צרו איתנו קשר בכל נושא

אנחנו ב-NPI נדאג ללוות אתכם במקצועיות, רגישות ואחריות לפתרונות יציאה ממשברים כלכליים ולתכנון פיננסי נכון ומדויק עבורכם, גם אם הבנקים סירבו לכם וגם במקרים של היסטוריית אשראי שלילית. שינינו לאנשים את החיים, אנחנו נשמח לעזור ולשנות גם את שלכם.