הלוואות חוץ בנקאיות לכל מטרה

בדקו זכאות להלוואה עכשיו

לא מעט מצבים שונים עלולים לגרור רבים מאיתנו לכדי צורך בהלוואה מיידית, בין אם מדובר בהשלמה עבור רכישת דירה, תשלום לימודים עבור הילדים ועוד מגוון מקרים, הלוואות חוץ בנקאיות לכל מטרה יוכלו להיות הפתרון המושלם לכל אחד ואחת. הלוואות אלו כיום ניתנות דרך מגוון רחב של חברות שונות, בסכומים שונים וגם בתנאים משתנים וכל זאת ללא צורך להשתייכות לאף בנק או להגביל שום מסגרת אשראי כזו או אחרת.

ועל מנת לקבל את הייעוץ המוביל ואת אופציות ההלוואות החוץ בנקאיות המשתלמות ביותר, מומלץ לפנות אל חברת אן פי אי פתרונות פיננסיים ולהנות משורה ארוכה של סוגי הלוואות, פתרונות פיננסיים שונים ועוד.

הלוואות חוץ בנקאיות לכל מטרה - אצל מי ומה זה כולל

הלוואות חוץ בנקאיות לכל מטרה ניתנות כמו שציינו מעל דרך מגוון של חברות אשראי, החל מ''מאקס'', ''כאל'', בנקים שונים ועוד. חברות האשראי לשם דוגמא מעניקות סכומים הנעים החל מאלפיים שקלים ועד למאה חמישים ואף מאתיים אלף שקלים. בחלק מהם כמו בבנק לאומי למשל, ניתן גם לקבל תקופת ''גרייס'' המאפשרת דחייה של תשלומי ההלוואה ובכך להנות מתקופה ''שקטה'' שתעניק גם שקט וגם איזון בין סך כל ההתחייבויות השונות.

יכולת הפריסה של הלוואות אלו דרך חברות האשראי והבנקים גם כן משתנה, כל זאת בהתאם לפרטי הלווים וכמובן בשיקול דעת של החברות. אך חלק גדול מהחברות מאפשרות פריסה שבין שניים עשר תשלומים ועד לכדי שמונים ואפילו שבעים תשלומים שווים. עם זאת חשוב לדעת כי אחוזי הריבית בהלוואות אלו נחשב ליחסית גבוה.

אופציות נוספות

כאשר מדובר בצורך של הלוואות חוץ בנקאיות לכל מטרה, חשוב לדעת כי גם קופות הגמל וגם חברות הפנסיה והביטוחים השונים, מאפשרים לקבל הלוואות חוץ בנקאיות. הלוואות אלו ניתנות על סמך שווי קרן הפנסיה או קומת הגמל, שכן בחלק מהמקרים סכום ההלוואה יהיה מוגבל עד לכדי שבעים או שמונים אחוזים משווי קרן הפנסיה לשם דוגמא.

ובכדי להכיר עוד פתרונות מעולים מומלץ לפנות אל חברת אן פי אי פתרונות פיננסיים.

בדיקת זכאות להלוואה

איזו הלוואה אתם צריכים? אנחנו יודעים לעשות הכול, בין אם אתם מסורבי בנקים, בעלי עסק, בעלי נכס או שאתם זקוקים למימון כלשהו, אנחנו נדע להביא אתכם אל הכסף.

השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות

תודה שהשארת פרטים!

כבר תשלח לך הודעה להמשך טיפול ולקביעת שיחה עם מנהלת תיקי הלקוחות שלנו.

בחזרה לדף הראשי

צרו איתנו קשר בכל נושא

אנחנו ב-NPI נדאג ללוות אתכם במקצועיות, רגישות ואחריות לפתרונות יציאה ממשברים כלכליים ולתכנון פיננסי נכון ומדויק עבורכם, גם אם הבנקים סירבו לכם וגם במקרים של היסטוריית אשראי שלילית. שינינו לאנשים את החיים, אנחנו נשמח לעזור ולשנות גם את שלכם.