השבת כספים אבודים ממעסיקים קודמים

בדקו זכאות להלוואה עכשיו

יש כסף שהוא שלכם, תנו לנו לעזור לכם להחזיר אותו

רגע לפני שאתם נפרדים לשלום מהבוס והעמיתים למקום העבודה, חשוב שתדעו מהן הזכויות הפיננסיות המגיעות לכם, ובדגש על משיכת כספים ממעסיקים קודמים, כך שתוכלו לצאת לדרך חדשה בצורה המיטבית.

ניסיון העבר מלמד כי לא מעט אנשים שוכחים או לחילופין אינם בעלי מודעות מספקת לבירור מצבם הכספי, קל וחומר כשמדובר על מקום עבודה אותו הם עתידים לעזוב. יתרה מזאת, גם המעסיקים מצידם אינם בעלי אינטרס לרוב לרדוף אחריכם על מנת להעביר את הכספים המיועדים.

אז מה עושים? כאן הקלישאה הרווחת ''ידע הוא כוח'' הופכת לרלוונטית יותר מתמיד. במידה והועסקתם במקום עבודה לפרק זמן של לפחות שנה, סביר להניח שצברתם כספים שמקורם בחסכונות או הפרשות קבועות, באמצעות קופות גמל, קרנות השתלמות או פנסיה, כמו גם באמצעות כיסויים ביטוחים שונים, כדוגמת ביטוח מנהלים למשל. על כן, בטרם תפנו לעבודה חדשה, רצוי להבין היכן מנוהלים כספים אלו ולאחר מכן לבחור האם לפדות אותם או שמא לפנות אל המעסיק החדש על מנת שימשיך להפקיד אליהם כספים נוספים.

מעבר לכך, משיכת כספים ממעסיקים קודמים עשויה לטמון בחובה גם הוצאות כספי פנסיה (אותם ניתן לפדות על ידי מילוי טופס 161), אופציה של החזרי מס ואפילו פיצויים, בכפוף למצבים הכוללים התפטרות או פיטורין ממקום העבודה ובכפוף לשנות הוותק שנצברו.

על אף האמור לעיל, ההמלצה הגורפת היא במידה והנכם מתכננים לעזוב את מקום העבודה או שכבר עשיתם זאת, להשתדל ככל הניתן שלא לפדות את הכספים המצויים בקרנות ההשתלמות או הפיצויים, ולחפש אחר אלטרנטיבות הכנסה אחרות. באם אינכם זקוקים לכסף באופן אקוטי, הרי שמדובר בחסכונות שעתידים לשרת אתכם לאחר גיל פרישה ויאפשרו רווחה כלכלית, כך שעדיף שלא להשתמש בהם לצרכים אחרים.

 

יחד, כל הדרך: NPI דואגת לכסף שלכם

במציאות כלכלית מאתגרת, במיוחד לאחר משבר הקורונה, בה התוודענו לשינויים התעסוקתיים המהווים חלק אינטגרלי ממעגל העבודה, יותר ויותר עובדים שכירים מבינים כי הם זקוקים ליד מכוונת, קרי גורם מוסמך ומהימן אשר ישמש עבורם כמצפן פיננסי, תוך איתור כלל הכספים המגיעים להם על פי חוק.

אם גם אתם מעוניינים למצות את הזכויות שלכם עד תום, לרבות משיכת כספים ממעסיקים קודמים ובחינה מדוקדקת של מצבכם הפיננסי, הרי שהגעתם למקום הנכון.

משרד NPI פתרונות פיננסיים גאה לשמש מזה שנים ארוכות כגוף מוביל האמון השכם והערב על ליווי וייעוץ כלכלי, אשר מציב בראש ובראשונה את אינטרס הלקוחות בראש מעייניו.

יחד נגבש אסטרטגיה פיננסית לטווח ארוך, תוך שקלול כלל הפרמטרים ועד לגיבוש המענה המיטבי ומחשבה על רווחתכם הכלכלית.

בדיקת זכאות להלוואה

איזו הלוואה אתם צריכים? אנחנו יודעים לעשות הכול, בין אם אתם מסורבי בנקים, בעלי עסק, בעלי נכס או שאתם זקוקים למימון כלשהו, אנחנו נדע להביא אתכם אל הכסף.

השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות

תודה שהשארת פרטים!

כבר תשלח לך הודעה להמשך טיפול ולקביעת שיחה עם מנהלת תיקי הלקוחות שלנו.

בחזרה לדף הראשי

צרו איתנו קשר בכל נושא

אנחנו ב-NPI נדאג ללוות אתכם במקצועיות, רגישות ואחריות לפתרונות יציאה ממשברים כלכליים ולתכנון פיננסי נכון ומדויק עבורכם, גם אם הבנקים סירבו לכם וגם במקרים של היסטוריית אשראי שלילית. שינינו לאנשים את החיים, אנחנו נשמח לעזור ולשנות גם את שלכם.