מה הפתרון האופטימלי למסורבי בנקים בעלי נכס?

בדקו זכאות להלוואה עכשיו

לקבל סירוב בחיים זה אף פעם לא נעים, על אחת כמה וכמה כשזהמגיע לקבלת סירוב בבנק על לקיחת הלוואה, משכנתא או כל דבר אחר שכרוך בהוצאות כלכליות.

למרבה הצער, כל אחד יכול להיות מסורב בנק - רווקים, משפחות וגם בעלי עסקים, ויש לציין, מן הסתם, שיש סיבה בגינה אתם נאלצים להתמודד עם המצב.

אז מה הופך אותנו להיות מסורבי בנקים?

לפני שנסביר מהן הסיבות לכך שאתם עשויים להיות מסורבי בנקים, נחדד שהבנק רואה בכם בתור לקוחות בעלי רמת סיכון גבוהה, או אפילו כלא אטרקטיביים (מקווים שאתם לא נעלבים), ולכן לרוב יגידו לכם שתצטרכו להמתין ולהוכיח יציבות כלכלית ורק בעוד תקופה (משהו כמו חצי שנה) יוכלו לבחון את בקשתכם מחדש.

הסיבות הפופולריות ביותר להיות מסורבי בנקים:

●   הכנסות שלא עומדות בתנאי הבנקים

●   נכס קיים בבעלותכם שיש עליו חריגות בניה

●   בעיות שונות הקשורות בהיסטוריית האשראי

●   קנייה של דירה במחיר מתחת למחיר השוק

●   לקוחות בתהליכי פשיטת רגל

●   נרשמה הערה ב-BDI

●   מינוס גדול בבנק

●   צ'קים שחזרו

●   אי עמידה בתשלומים

●   הכנסה לא יציבה

●   הון עצמי נמוך

במקרים מורכבים יותר כמו לקוחות שנחסמו לאשראי או פושטי רגל, הבנקים עשוים לסמן ולהגדיר אתכם כלקוחות מוגבלים ואין ספק שהתהליך אז יהפוך להיות מורכב יותר משמעותית.

 אז רגע לפני שאתם מתייאשים, חשוב שתדעו שלמרבה השמחה יש אנשי מקצוע שהעבודה שלהם היא לחלץ אתכם מהבור אליו נכנסתם, ולכן המקצוענים NPI פתרונות פיננסים כאן עבורכם.

על מה מסתכלים הבנקים בלקיחת משכנתא?

 על מנת להצליח לקבל הלוואה גדולה, משכנתא לצורך העניין, יש לעבור לא מעט מבחנים, מכשולים ותנאים. הבנקים בוחנים אתכם בזכוכית מגדלת כדי לדעת שהם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שתחזירו את ההלוואה.

 

3 הפרמטרים המרכזיים שהם ייבחנו יהיו:

●   לקוח - הכנסותיו, התנהלותו בחשבון, היסטוריית האשראי, ההלוואות וההתחייבויות שלו.

●   נכס - רישום הנכס, חריגות בניה, נכס נקי משעבוד, עיקולים ושמאות תקינה.

●   עסקה - עסקאות בתוך המשפחה, העברות כספים, עסקאות מתחת למחירי השוק.

אז מה עושים במצב בו אנחנו מסורבי בנקים?

הבנקים כידוע לכולנו מציבים הרבה מאד תנאים תנאים מחמירים במיוחד לאחר בחינת מצבנו הפיננסים ואף מסרבים לבקשותינו אם התגלינו כמסורבי בנקים.

ההתנהלות הקשוחה והנוקשה של הבנקים בכל הנוגע למתן הלוואות,הובילו לפתיחה של עולם רחב של פתרונות וגורמים חוץ בנקאיים שונים, הפועלים בצורה מוסדרת וחוקית בכפוף לתנאים ובפיקוח צמוד של משרד האוצר.

חברת NPI פתרונות פיננסים מלווה במסירות מזה שנים לקוחות מסורבי בנקים, לקוחות שמעוניינים לאחד הלוואות, לקוחות שהכנסותיהם נמוכות וכמו כן עבור אנשים המעוניינים להקטין את ההחזרה חודשי שלהם ולשפר את ה-BDI בצורה משמעותית.

 התפקיד שלנו הוא למקסם את זכויותיכם מבחינה פיננסית ולתת לכם את הכלים לדעת להרים את עצמכם כלכלית. 

חבילת המיידעים שתשים אתכם על המסלול להצלחה פיננסית

חברת NPI פתרונות פיננסיים פיתחה חבילת מיידעים ייחודית המאפשרת לנו לבנות ללקוחותינו פרופיל פיננסי המסתמך על היסטוריית האשראי ויכולת ההכנסה שלהם. המטרה של החבילה היא לאפשר להם להבין כיצד נראית ההתנהלות הכלכלית שלהם, מהם כאבי האכילס שלהם, מהן החוזקות,וכמובן - מה צריך לעשות על מנת שיוכלו להתנהל טוב יותר.

 המידע אותו תוכלו לקבל בחבילת המיידעים הוא מידע שימושי וחשוב ביותר:

חיווי אשראי, דירוג לקיחת אשראי, ותק אשראי, החזר חודשי,מספר חשבונות הבנק הקיימים, סך האובליגו, סך אובליגו ללא משכנתא ועוד.

 בנוסף, בחבילת המיידעים תקבלו מידע על חיווי האשראי שלכם;פירוט כל העסקאות הפעילות או הלא פעילות כחייבים, ביניהם:

מידע האם החשבון שלכם מעוקל, מידע אודות כונס הנכסים, האם קיימים תיקים בהוצאה לפועל, התראה בגין החזרת 5 צ'קים, טיפול משפטי, חילוט ערבות,הרשאות שחזרו, פיגורים ועוד.

 מעוניינים לקבל פרטים נוספים ולצאת מהמצב המעורער?

צרו איתנו קשר עוד היום!

בדיקת זכאות להלוואה

איזו הלוואה אתם צריכים? אנחנו יודעים לעשות הכול, בין אם אתם מסורבי בנקים, בעלי עסק, בעלי נכס או שאתם זקוקים למימון כלשהו, אנחנו נדע להביא אתכם אל הכסף.

השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות

תודה שהשארת פרטים!

כבר תשלח לך הודעה להמשך טיפול ולקביעת שיחה עם מנהלת תיקי הלקוחות שלנו.

בחזרה לדף הראשי

צרו איתנו קשר בכל נושא

אנחנו ב-NPI נדאג ללוות אתכם במקצועיות, רגישות ואחריות לפתרונות יציאה ממשברים כלכליים ולתכנון פיננסי נכון ומדויק עבורכם, גם אם הבנקים סירבו לכם וגם במקרים של היסטוריית אשראי שלילית. שינינו לאנשים את החיים, אנחנו נשמח לעזור ולשנות גם את שלכם.