ייעוץ משכנתאות פרטי

בדקו זכאות להלוואה עכשיו

במציאות שבה המשכנתא הממוצעת עומדת על כמיליון ש"ח, וכשלרוב הישראלים, כולל אלה המשכילים ביותר, אין ידע פיננסי וכלים לקבל את ההחלטות הנכונות ביותר בהקשר זה, ייעוץ מקצועי הוא לא רק המלצה אלא גם חובה, כאשר רצוי להעדיף ייעוץ משכנתאות פרטי. 

אמנם מדובר בשירות שיש לו עלות כספית מסוימת, בניגוד לייעוץ של הבנק שניתן בחינם, אבל אי אפשר להתעלם מהעובדה שיועצי המשכנתאות בבנקים מקבלים את שכרם מהבנקים ולכן מחויבים בראש ובראשונה אליהם. חברת NPI פתרונות פיננסיים מספקת שירותי ייעוץ משכנתאות מתוך תחושת אחריות כבדה ועל בסיס בקיאות מקצועית מעמיקה.

מה כולל ייעוץ משכנתאות פרטי?

* המלצות לגבי סכום ההלוואה שכדאי לבקש - תוך התייחסות הן לערך הנכס שאותו רוצים לרכוש והן לכושר ההחזר הריאלי של מבקשי המשכנתא.

* המלצות לגבי תקופת ההחזר - בהתאם להעדפות הלקוחות, כושר ההחזר הנוכחי, ההתפתחויות הצפויות בעתיד מבחינת הכנסת מבקש המשכנתא ועוד.

* המלצות לגבי תמהיל המשכנתא - כשהמטרה היא לצמצם ככל האפשר את עלות ההלוואה ארוכת הטווח ובמקביל להבטיח גמישות מספקת שתאפשר תגובה מהירה אם יתרחשו שינויים משמעותיים בריבית, בשיעור האינפלציה וכו'.

* ניהול מו"מ עם בנקים וחברות חוץ בנקאיות - במידת הצורך יועץ משכנתאות פרטי מסייע גם בניהול המשא ומתן מול גופים שונים שמעניקים משכנתאות, על-מנת להגיע לתנאים אופטימליים.

מחויבות מלאה לכל לקוח ולכל לקוחה

כשעל הפרק עסקה בשווי של מיליון ש"ח - ולמעשה אפילו יותר מפני שההחזרים המצטברים יהיו כמובן גבוהים יותר מסכום ההלוואה המקורי - נדרשת אחריות רבה, וכן מחויבות מוחלטת לכל לקוח ולכל לקוחה. 

זהו הערך המנחה את אנשי NPI פתרונות פיננסיים בכל פעם שאנחנו מספקים ייעוץ משכנתאות פרטי. מעבר לניסיון רחב ההיקף שכבר צברנו, אנחנו מקפידים להתעדכן כל העת בנעשה בשווקים הפיננסיים על-מנת שנוכל לשקלל בכל המלצה גם את מה שצפוי להתרחש, ובפרט בעידן תזזיתי שבו ישנם שינויים משמעותיים לעיתים קרובות יחסית. 

בנוסף ליעוץ המלא לגבי המשכנתא עצמה ואופן לקיחתה כפי שצוין לעיל, אנו מציעים פתרונות פיננסיים נוספים שיסייעו בעמידה בהחזרי המשכנתא כמו הלוואות דיגיטליות שניתן לקחת בלחיצת כפתור תוך חיסכון בזמן ובירוקרטיה. אנו נעשה חיפוש ונמצא את ההלוואה המשתלמת והמתאימה ביותר לנתונים ולצרכים שלכם. יש לציין שהלוואות אלה ניתנות לבעלי BDI (דירוג אשראי) חיובי.

יעוץ משכנתא

משכנתא היא עסקה מורכבת במיוחד. ראשית, מדובר בהלוואה בסכום של מאות אלפי שקלים, ולמעשה הממוצע נכון להיום כבר מגיע לכמיליון שקלים. שנית, ההלוואה ניתנת לתקופה ארוכה, כך שהיא משפיעה על ההכנסה הפנויה במשך 10 שנים, 15 שנים ואפילו 20-25 שנים. הסיבה השלישית למורכבות לקיחת משכנתא היא המסלולים השונים וההבדלים המהותיים ביניהם. 

לאורך תקופת ההחזר עשויים להתרחש שינויים דרמטיים בשוק ההון, ולמעשה קרוב לוודאי שיתרחשו שינויים, ולכן חשוב מאוד להקדיש את מלוא תשומת הלב גם לחלוקת הסכום הכולל בין מסלולי המשכנתא. המסקנה המתבקשת היא שנדרש יעוץ משכנתא של מומחה אובייקטיבי, והמקום הנכון לקבל אותו הוא NPI פתרונות פיננסיים.

היתרונות של יעוץ משכנתא פרטי

* מחויבות אך ורק ללקוח - הבנקים שמעניקים משכנתאות מספקים גם שירותי ייעוץ. היועצים הם אנשי מקצוע בקיאים ומנוסים, אבל מי שמשלם את המשכורת שלהם הוא הבנק, ובהתאם האינטרסים שלהם לא תמיד זהים לגמרי לאלה של מבקשי המשכנתא.

* תכנון כלכלי מקיף - ייעוץ של מומחה משכנתא כולל במידת הצורך התייחסות מקיפה לכל האספקטים הכלכליים הרלוונטיים. בזכות עובדה זו נמנע למשל מצב שבו נלקחת משכנתא גבוהה יתר על המידה, כזו שמעמידה בספק את היכולת לעמוד בהחזרים החודשיים. 

היתרון של יעוץ משכנתא הניתן על ידי חברה העוסקת בליווי כלכלי ומתן פתרונות פיננסיים מגיע גם מכך שיועצי המשכנתא רואים את התמונה המלאה והרחבה הקשורה למצבכם הכלכלי ומציעים ארגז כלים שיסייע לכם לעמוד בתשלומי המשכנתא מעבר לנתוני המשכנתא עצמה. 

בין הכלים שמציעה חברת NPI הוא מציאת הלוואה  בריבית אטרקטיבית אותה תוכלו לקחת בזמנכם הפנוי בלחיצת כפתור. אמנם זו הלוואה נוספת, אך הריבית שלה נמוכה יותר מריבית על האוברדראפט שעלול לתפוח תחת החזר המשכנתא ולכן במקרים רבים כדאי להוסיף "שחקן חיזוק" כמו הלוואה מסוג זה.

* משא ומתן מול הבנקים וחברות נוספות מעמדת כוח - ידע הוא כוח, ובזכות יעוץ המשכנתא ניתן להתנהל מול כל הגופים שמציעים משכנתאות טוב יותר, ולמצות את האפשרויות - בדרך למשכנתא המשתלמת ביותר האפשרית.

תמהיל אופטימלי, תנאים נוחים במיוחד

התוצר של יעוץ משכנתא כולל המלצות לגבי הסכום שאותו כדאי לבקש, התמהיל הנכון ביותר (מתוך התייחסות גם לטווח הקרוב וגם לטווח הארוך, ובפרט הבטחת מקסימום גמישות כדי שאפשר יהיה להגיב לכל שינוי בעתיד) והגוף שממנו כדאי לקבל את המשכנתא. 

ההמלצות מתבססות גם על הריביות השונות בכל מסלול, גם על התנאים הנוספים (למשל עמלת הפירעון המוקדם שנהוגה בחלק מהמסלולים) וגם על תקופת ההחזר האידיאלית. הייעוץ המקיף שמספקים אנשי NPI פתרונות פיננסיים ניתן על בסיס ניסיון רב, ניתוחים מעמיקים של מצב שוק ההון כיום ובעתיד הנראה לעין וקשב מלא לצרכי כל לקוח ולקוחה.

 

בדיקת זכאות להלוואה

איזו הלוואה אתם צריכים? אנחנו יודעים לעשות הכול, בין אם אתם מסורבי בנקים, בעלי עסק, בעלי נכס או שאתם זקוקים למימון כלשהו, אנחנו נדע להביא אתכם אל הכסף.

השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות

תודה שהשארת פרטים!

כבר תשלח לך הודעה להמשך טיפול ולקביעת שיחה עם מנהלת תיקי הלקוחות שלנו.

בחזרה לדף הראשי

צרו איתנו קשר בכל נושא

אנחנו ב-NPI נדאג ללוות אתכם במקצועיות, רגישות ואחריות לפתרונות יציאה ממשברים כלכליים ולתכנון פיננסי נכון ומדויק עבורכם, גם אם הבנקים סירבו לכם וגם במקרים של היסטוריית אשראי שלילית. שינינו לאנשים את החיים, אנחנו נשמח לעזור ולשנות גם את שלכם.