משכנתא לגיל הזהב

בדקו זכאות להלוואה עכשיו

במאה ה-21 גברים ונשים שהגיעו לגיל הזהב נהנים מחיים מלאי פעילויות, הנאות ותוכן. על-מנת לממש את כל הרצונות, ובמקביל לסייע לילדים ולנכדים במידת הצורך, נדרשים משאבים כספיים - אבל בגיל מבוגר בדרך כלל ההכנסות השוטפות נמוכות יחסית, ולעומת זאת ישנם נכסים ובראשם הבית. משכנתא לגיל הזהב מאפשרת למנף את הנכס לטובת סכום כסף גבוה (או לחילופין הכנסה חודשית קבועה גבוהה יותר). העיקרון פשוט: הבית ממושכן לטובת הבנק או לטובת חברת מימון חוץ בנקאית, ובתמורה מקבלים הבעלים שהגיעו לגיל 60+ הלוואה שתבטיח רמת חיים גבוהה. חברת NPI פתרונות פיננסיים עוזרת לבחור את המשכנתא הנכונה ביותר בהתאם לצרכים הספציפיים, כך שניתן יהיה לנצל את האופציה הזו באופן אופטימלי.

המאפיינים החשובים של משכנתא לגיל הזהב

* גובה ההלוואה - ברוב המקרים הסכום המרבי הוא 15-50% מערך הנכס המשועבד, כפי שנקבע ע"י שמאי מוסמך. שיעור המימון המרבי עולה ככל שגיל בעלי הנכס עולה.

* החזרים חודשיים - בניגוד למשכנתא "רגילה", במשכנתאות לגיל הזהב אין בהכרח החזרים חודשיים, אלא אם הלווים מעוניינים בכך.

* אישור של הילדים - במקרים מסוימים ידרוש הבנק חתימה גם של הילדים של בעלי הנכס על הסכם ההלוואה, זאת למקרה של פטירת הלווים לפני סיום החזר ההלוואה..

* ביטוח חיים - משכנתא "רגילה" מחייבת כידוע רכישת ביטוח חיים. לעומת זאת נתן לקבל משכנתא בגיל 60+ גם ללא ביטוח שכזה (שממילא אינו רלוונטי בגילאים מבוגרים).

* ריבית - הריבית על משכנתא בגיל מבוגר נמוכה בהשוואה להלוואות אחרות, ובפרט אם בוחרים נכון את המוצר המתאים ביותר.

בחירה נכונה של המסלול האידיאלי

משכנתא לגיל הזהב ניתנת בדרך כלל לתקופה של 15 שנים. ישנן מספר שיטות להחזר ההלוואה, וכמובן שכדאי להקדיש זמן גם להשוואה בין המוצרים של כל הגופים שמציעים את המשכנתא הזו. המומחים המנוסים של NPI פתרונות פיננסיים יעזרו לכם לבצע את ההשוואה, ועוד קודם לכן למפות באופן מדויק את הצרכים שלכם, את הסיכון (שקיים בכל משכנתא), את ההתנהלות המומלצת לאורך תקופת ההחזר ועוד. בדרך זאת תוכלו לקבל את המשכנתא הטובה ביותר וליהנות מרמת החיים הגבוהה ביותר האפשרית, ובמקביל לעזור גם לדור הבא.

משכנתא לגיל השלישי

משכנתא לגיל השלישי - שנקראת לעיתים גם משכנתא הפוכה או משכנתא בגיל 60+ - היא מוצר פיננסי שעשוי להיות משתלם מאוד. בזכות משכנתא זו יכולים אנשים בגיל מבוגר להישאר בבית שלהם, אבל במקביל לנצל את ערכו של הנכס (שמן הסתם שווה מיליוני שקלים) לשמירה על רמת חיים גבוהה כפי שהיתה לפני שיצאו לפנסיה לאורך תקופת גיל הזהב. כמו כן ניתן למנף משכנתאות לגיל השלישי לטובת עזרה לילדים ולנכדים. חברת NPI פתרונות פיננסיים תסייע לכם למצוא את המשכנתא המשתלמת ביותר בהתאם להעדפות שלכם.

שיטות ההחזר האפשריות של משכנתא לגיל השלישי

* הלוואת בלון - בשיטה זו בעלי הנכס מקבלים סכום כסף גבוה באופן חד-פעמי מיד עם חתימת ההסכם. הסכום נקבע בהתאם לערך הנכס המשועבד ולגיל הלווים. בגיל 60 שיעור המימון המרבי הוא 15%, בגיל 70 כבר ניתן לקבל 25% מערך הנכס כהלוואה ארוכת טווח, וככל שהגיל עולה כך ממשיך לגדול שיעור המימון. בסיום תקופת ההלוואה, שבדרך כלל עומדת על 15 שנים, הלווים נדרשים להחזיר בבת אחת את הסכום המקורי בתוספת הריבית שהצטברה.

* תשלום ריבית מדי חודש - בדרך זו המשכנתא ההפוכה כוללת קצבה קבועה (כלומר סכום חודשי קבוע) שאליו מתווספים גם  תשלומי ריבית קבועים (חודשיים).

* מכירת הנכס - והחזר מלוא המשכנתא בבת אחת, מבלי לשלם עמלה בגין הפירעון המוקדם.

שימו לב: במקרים שבהם הלווים נפטרים חלילה עוד בטרם הסתיימה תקופת ההחזר של המשכנתא ההפוכה, היורשים הם אלה שנדרשים לשלם את יתרת ההלוואה שנשארה. בהתאם, בחלק מהמקרים הגוף שנותן את המשכנתא מחייב חתימה מראש של היורשים על ההסכם עם הלווים עצמם.

בדיקות יסודיות ומקיפות בדרך למשכנתא המתאימה ביותר

על-מנת לבחור משכנתא לגיל השלישי נדרשת בקיאות מקצועית. למעשה, כל החלטה שמעורבים בה סכומי כסף גבוהים מאוד - בדרך כלל מאות אלפי שקלים - מחייבת ייעוץ של מומחים. הידע רחב ההיקף שהצטבר ב- NPI פתרונות פיננסיים מתורגם לשירות בעל ערך רב לכל מי שהגיע או הגיעה לגיל 60 ושוקלים לקחת משכנתא הפוכה. השירות כולל המלצות לגבי גובה ההלוואה שכדאי לבקש, בחירה של הגוף שמולו תתבצע העסקה וכן המסלול הספציפי של המשכנתא - כך שהיא תינתן בתנאים הטובים ביותר האפשריים.

בדיקת זכאות להלוואה

איזו הלוואה אתם צריכים? אנחנו יודעים לעשות הכול, בין אם אתם מסורבי בנקים, בעלי עסק, בעלי נכס או שאתם זקוקים למימון כלשהו, אנחנו נדע להביא אתכם אל הכסף.

השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות

תודה שהשארת פרטים!

כבר תשלח לך הודעה להמשך טיפול ולקביעת שיחה עם מנהלת תיקי הלקוחות שלנו.

בחזרה לדף הראשי

צרו איתנו קשר בכל נושא

אנחנו ב-NPI נדאג ללוות אתכם במקצועיות, רגישות ואחריות לפתרונות יציאה ממשברים כלכליים ולתכנון פיננסי נכון ומדויק עבורכם, גם אם הבנקים סירבו לכם וגם במקרים של היסטוריית אשראי שלילית. שינינו לאנשים את החיים, אנחנו נשמח לעזור ולשנות גם את שלכם.