הצעת נישואין היא רגע מרגש. בין אם הוא מתרחש בספונטניות ובין אם תוכנן מראש זמן רב, זהו רגע שבו מתרחשת הצהרת אהבה ומחויבות אמיתית. מיד לאחר מכן כבר אין ברירה אלא לחזור לעולם האמיתי ולעסוק גם בסוגיות כספיות. בפרט נדרשת תוכנית מפורטת למימון החתונה. 

בחלק מהמקרים ההורים נחלצים לעזרה, אבל יש גם מצבים שמחייבים לקיחת הלוואה לחתונה, על-מנת שהאירוע יהיה כזה שייזכר באמת לטובה, בעיקר ע"י בני הזוג כמובן. חברת NPI פתרונות פיננסיים מסייעת לחתנים ולכלות למצוא את ההלוואות הטובות ביותר עבורם, כדי להתחיל את החיים המשותפים ברגל ימין. החברה תמצא עבורכם הלוואות דיגיטליות בריבית אטרקטיבית שניתנות במהירות ובלחיצת כפתור. 

אין ספק שבמיוחד ברגעים של תכנון החתונה על כל המשתמע מכך, הליכה לבנק וישיבה מול פקיד לצורך קבלת הלוואה תעמיס על סדר היום שלכם העמוס ממילא. אנחנו מוצאים את ההלוואה המתאימה ללקוחות כל הבנקים שהם עם BDI חיובי.

מה חשוב לקחת בחשבון לפני שלוקחים הלוואה לחתונה?

* סוג ההלוואה - אופציה אחת היא הלוואת בלון. הלוואה זו, שנקראת גם הלוואת גישור, מתאפיינת בכך שאין החזרים חודשיים - כל הסכום שהתקבל מהבנק או מהחברה החוץ-בנקאית מוחזר בתשלום אחד, בסוף תקופת ההחזר. אופציה שנייה היא הלוואה ארוכת טווח, לפרק זמן של 3-5 שנים.

* גובה ההלוואה - מומלץ להתבסס לא רק על עלות החתונה שאתם מתכננים, אלא גם על כושר ההחזר הריאלי. אנשים צעירים שמתחילים את חיים עם חוב שהם מתקשים להחזיר או עם החזר חודשי גבוה מדי, עלול לשלם על כך מחיר יקר, לרבות מתחים מיותרים בין בני הזוג, וחבל.

* הגוף שמספק את ההלוואה - הלוואה מהבנק תהיה לרוב זולה יחסית, אבל עלולה שלא להשאיר מסגרת אשראי פנויה למטרות חיוניות אחרות. הלוואה חוץ בנקאית מבטיחה מקסימום גמישות, והמחיר הוא ריבית גבוהה יותר.

בסיס איתן לזוגיות יציבה

במקרים רבים הלוואה לחתונה מממנת את תחילתם של החיים הכלכליים המשותפים, ולמעשה מספקת בסיס ליציבות. בהתאם יש חשיבות עצומה לבחירה מושכלת של מוצר פיננסי מתאים, וזוהי המומחיות של NPI פתרונות פיננסיים. 

השירות שלנו ניתן מתוך תחושת אחריות כבדה, ומתוך הבנה כי תכנון חתונה הוא הגשמת חלום ולא כדאי לוותר על חלומות, כשבמקביל אי אפשר להתעלם מהמציאות הכלכלית ולכן חובה למצוא איזון מדויק. דגש נוסף בשירות הוא זמינות גבוהה, כדי שתוכלו לסמן V על הנושא הזה במהירות ולהתחיל לתכנן את חתונת חלומותיכם בראש שקט.

בדיקת זכאות להלוואה

איזו הלוואה אתם צריכים? אנחנו יודעים לעשות הכול, בין אם אתם מסורבי בנקים, בעלי עסק, בעלי נכס או שאתם זקוקים למימון כלשהו, אנחנו נדע להביא אתכם אל הכסף.

השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות

תודה שהשארת פרטים!

כבר תשלח לך הודעה להמשך טיפול ולקביעת שיחה עם מנהלת תיקי הלקוחות שלנו.

בחזרה לדף הראשי

צרו איתנו קשר בכל נושא

אנחנו ב-NPI נדאג ללוות אתכם במקצועיות, רגישות ואחריות לפתרונות יציאה ממשברים כלכליים ולתכנון פיננסי נכון ומדויק עבורכם, גם אם הבנקים סירבו לכם וגם במקרים של היסטוריית אשראי שלילית. שינינו לאנשים את החיים, אנחנו נשמח לעזור ולשנות גם את שלכם.