שיפור ותיקון היסטוריית אשראי

בדקו זכאות להלוואה עכשיו

החל משנת 2017, כל אדם אשר חצה את גיל 18 במדינת ישראל, מתחיל לבנות פרופיל פיננסי.

הפרופיל הפיננסי של אותו האדם יוצר למעשה מעין תעודת זהות אשר מציגה את הפעולות הפיננסיות שלו, משקפת את המשמעת הכלכלית שלו וחוזה את הסבירות שלו לשלם חוב.

בדיוק מהסיבה שציינו, חברות כרטיסי האשראי ומנפיקי האשראי האחרים משתמשים בדירוג האשראי על מנת לקבוע אם תינתן לכם ההרשאה להלוואה, מסגרת או משכנתא.

מכאן ניתן להבין שדירוג האשראי הינו בעל השפעה מאד גדולה על חייכם והתנהלותכם הכלכלית והשוטפת ולכן חשוב לדאוג לשמור על דירוג חיובי ככל הניתן.

מה כולל דוח האשראי שלנו?

מעבר לכך שדוח האשראי מראה את רמת הזכאות להלוואות שלכם, ניתן לראות באמצעותו כיצד ניהלתם עד היום את כל התחייבויות האשראי שלכם, ביניהם: הלוואות, תשלומי משכנתא, חובות רפואיים, חשבונות שירות ועוד.

עד כמה היסטוריית האשראי מנהלת אותנו?

למעשה, חברות רבות מסתמכות על היסטוריית האשראי שלכם וישתמשו בו לקבלת החלטות לגביכם.

במידה ודירוג האשראי שלכם ירוד, הבנק עשוי לדחות את הבקשות שלכם להלוואה, מאחר והם חוששים שלא תוכלו להחזיר אותה.

יש לציין כי מדובר בסיטואציה לא פשוטה לעיכול, ולרוב מביאה עימה הרבה תסכול, סימני שאלה ותהייה גדולה איך ממשיכים מפה.

 

חשוב שתדעו, לא רק הבנקים "מקטלגים" אתכם לפי דירוג האשראי, אלא גם גורמים חשובים נוספים, ביניהם: חברות הביטוח, ספקי משכנתא ואף מעסיקים יכולים להסתמך על דירוג האשראי שלכם לפני שמציעים לכם עבודה במוסד שלהם. מכאן כי חשוב מאד לשמור על דירוג אשראי חיובי ככל הניתן.

 

מערכת דוח נתוני אשראי - כל מה שחשוב לדעת עליה

 

קיימת בישראל מערכת דוח נתוני אשראי אשר הוקמה על ידי בנק ישראל מתוקף חוק נתוני אשראי, וכחלק מהצעדים לקידום התחרות בשוק האשראי בישראל פועלת במטרות השונות: הרחבת הנגישות לאשראי, צמצום האפליה במתן אשראי והפערים הכלכליים וליצירת בסיס מידע לא מזוהה אשר ישמש את בנק ישראל לשם ביצוע תפקידיו.

תפקידה של המערכת היא לאסוף נתונים לגבי התחייבויות האשראי של אזרחי ותושבי ישראל, וכן לפקח על אופן הפירעון של אותן ההתחייבויות.

המידע הנ"ל אודות נתוני האשראי של הלקוחות מדווח למערכת מדי חודש וגופים נוספים זכאים לצפות במידע זה, ביניהם גופים שנותנים אשראי, כמו: בנקים, חברת כרטיסי אשראי וחברות אשראי חוץ בנקאיות.

כמו כן נכללים במקורות המידע גם גופים ממשלתיים או רשויות ציבוריות בהם מנהלים הליכים משפטיים שונים בקשר לחובות שלא נפרעו כסדרם, ביניהם: הכונס הרשמי, לשכת ההוצאה לפועל, מדור חשבונות מוגבלים בבנק ישראל, בנק הדואר ועוד. מחפשים לקחת הלוואה עם כרטיס אשראי? דברו איתנו!

 

אז איך ניתן לשפר ולתקן היסטוריית אשראי?

חברת NPI פתרונות פיננסים מבצעת תהליכים של שיפור ותיקון היסטוריית אשראי כאשר אלו מתבצעים על יועצים פיננסיים מנוסים המתמחים במציאת שגיאות בדוח הנתונים ושינוי שלהם במערכת.

חברתינו בעלת רישיון להוצאת דוח נתונים מפורט על כל לקוח וכמו כן להבין מה הסיבה שבגינה דירוג האשראי שלילי או נמוך, להבין יחד איפה השגיאות ולתקן אותם מול מקורות המידע הרלוונטיים.

הכירו את חבילת המיידעים שתעשה לכם סדר פיננסי בחיים

קיט המיידעים שלנו נועד על מנת לבנות לכם פרופיל פיננסי המבוסס על היסטוריית האשראי שלכם במטרה להבין איך אתם נראים מבחינת ההתנהלות הכלכלית שלכם עד היום (מבחינת תשלומים על התחייבויות, החזרי הלוואות, הוראות קבע, צ'קים ועוד).

על סמך הדוח הייחודי של NPI פתרונות פיננסים, נוכל יחד להיחשף לדירוג האשראי שלכם, אילו תנאים ניתן לקבל ונבין מה מונע מאיתנו לקבל אשראי / הלוואה או צ'קים.

 

חבילת המידעים מתייחסת לפרמטרים רבים ומגוונים אשר נותנים תמונת מצב רחבה ומדויקת ככל הניתן על מצבכם הפיננסי, וזאת על מנת שנוכל לעזור לכם לקבל את הכלים המדויקים והמותאמים עבורכם על מנת לראות עתיד פיננסי טוב יותר, בין אם המצב שלכם יציב ואתם רוצים להתנהל נכון עם כספכם ובין עם המצב פחות מאיר פנים ויש צורך בתוכנית חילוץ. 

בדיקת זכאות להלוואה

איזו הלוואה אתם צריכים? אנחנו יודעים לעשות הכול, בין אם אתם מסורבי בנקים, בעלי עסק, בעלי נכס או שאתם זקוקים למימון כלשהו, אנחנו נדע להביא אתכם אל הכסף.

השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות

תודה שהשארת פרטים!

כבר תשלח לך הודעה להמשך טיפול ולקביעת שיחה עם מנהלת תיקי הלקוחות שלנו.

בחזרה לדף הראשי

צרו איתנו קשר בכל נושא

אנחנו ב-NPI נדאג ללוות אתכם במקצועיות, רגישות ואחריות לפתרונות יציאה ממשברים כלכליים ולתכנון פיננסי נכון ומדויק עבורכם, גם אם הבנקים סירבו לכם וגם במקרים של היסטוריית אשראי שלילית. שינינו לאנשים את החיים, אנחנו נשמח לעזור ולשנות גם את שלכם.