משכנתא הפוכה - עולם שלם של הזדמנויות 

בדקו זכאות להלוואה עכשיו

אז מה לרמת חיים ולמשכנתא הפוכה? 

קודם כל נסביר מהי בכלל משכנתא הפוכה - משכנתא הפוכה, או משכנתא לגיל השלישי, היא הלוואה לכל מטרה שאין בגינה החזרים חודשיים. משכנתא לבני 60 פלוס מאפשרת לכם לעשות שימוש בחלק משוויו של הבית שלכם, על מנת לשמור על רמת החיים שלכם. הבית שבבעלותכם יכול להוות מכשיר פיננסי מעולה עבורכם, כך שתוכלו ליהנות ממנו מבלי לפגוע בזכויות שיש לכם עליו. הלוואה זו פותחה על בסיס מודלים בינלאומיים, במטרה לאפשר לכם להמשיך את חייכם מהנקודה שבה עצרתם, מבלי לפחד איך ייראה המחר שלכם. 

לאילו מטרות כדאי לקחת משכנתא הפוכה?

  •  שמירה על רמת החיים הקיימת - התרגלתם לחיות באופן מסוים, שינוי קיצוני של אורח החיים הוא מצב שלא הייתם רוצים, וסביר שיהיה לא פשוט להתמודד איתו. משכנתא הפוכה מאפשרת לכם את האופציה להמשיך את קו החיים המוכר והאהוב. 
  • עזרה לעתיד הילדים - הילדים מתבגרים ומסתמן צורך בעזרה בדברים המהותיים בחייהם, ביניהם: חתונה, תואר אקדמי, נכדים, רכב, בית והוצאות משמעותיות אחרות בחייהם. 
  • טיפול בחובות - במידה ויש לכם חובות נכון להיום, חשוב מאד שתסגרו אותם בהקדם ולא תצברו ריביות ותחיו בתחושת חנק כלכלי, שעשויים להוביל למתחים נפשיים וקשיים נוספים שניתן להימנע מהם מראש.
  •  הגדלת ההכנסה הנוכחית - משכנתא הפוכה תתרום בהחלט להגדלת את ההכנסה הנוכחית שלכם ותאפשר לכם רווחה וביטחון כלכליים. 
  •  הגשמת השאיפות והחלומות שלכם - עכשיו אחרי שחציתם את גיל 60, הגיע הזמן לאפשר לעצמכם "להתפרע" ולהגשים את כל מה שהחסרתם מעצמכם עד היום. 

אז איך מתנהלת משכנתא הפוכה?

משכנתא הפוכה ניתנת על ידי גוף פיננסי, כמו בנק או אפילו חברת ביטוח, ניתנת ללווה יחיד או לזוג לווים שחצו את גיל 60 ויש ברשותם נכס שהינו בבעלותם מלאה. הנכס משמש כבטוחה לקבלת ההלוואה והוא משועבד לגוף המלווה, שמעניק את הכסף בסכום חד פעמי או בפעימות. יש לציין כי בכל תקופת לקיחת המשכנתא הלווים נשארים הבעלים המלאים של הנכס וזכאים לפעול בו כרצונם החופשי: מגורים בו, השכרה שלו, שיפוצים ועוד. 

מהם הפרמטרים לבית המשמש כבטוחה?

כאשר מעוניינים בתהליך משכנתא הפוכה יש לעמוד במספר תנאים ברוב המקרים: 

  •  על הבית להיות בעל רישום מסודר באחד מן הגופים הבאים: לשכת רישום המקרקעין, חברה משכנת, מינהל מקרקעי ישראל. 
  •  הבית הממושכן מוכרח להיות רשום על שמם של לפחות אחד מן הלווים.
  •  על הבית להיות נקי מכל חוב, במידה וחלים עליו חובות, כספי ההלוואה ישמשו להסרת החובות ורק לאחר מכן היתרה היא זאת שתעבור לשימוש שלכם.
  • לא ניתן לשכור בית לצד ג'

היתרונות של משכנתא הפוכה

בשונה ממשכנתא רגילה, במשכנתא הפוכה אין קושי לקבל את ההלוואה בגיל מבוגר. בהרבה מאד מקרים אדם בן למעלה מגיל 60 ימצא עצמו מתקשה לקחת משכנתא רגילה, במשכנתא הפוכה זה בדיוק הפוך - יהיה לו קל במיוחד לקבל הלוואה. יתרון משמעותי נוסף הוא שאין צורך לשלם תשלומים חודשיים, דבר המקל במיוחד על התזרים החודשי ועל שמירת רמת החיים הקיימת כפי שציינו לעיל. את הכסף תוכלו לנצל לפי ראות עיניכם ושיקולכם והפירעון מתבצע רק אחרי גיל 120.

חברת NPI מלווה במקצועיות, במסירות ועם ניסיון רב שנים, זוגות ויחידים שחצו את גיל ה-60 בלקיחת משכנתא הפוכה המתאימה בדיוק למטרות, לשאיפות וליכולות שלהם. 

יחד נבצע תהליך מקיף בו נלמד את ה-DNI הפיננסי שלכם, ונוכל לסייע עבורכם במתן פתרונות מקיפים להגשמה פיננסית והתנהלות נכונה שתאפשר לכם שקט נפשי לשנים רבות. 

בדיקת זכאות להלוואה

איזו הלוואה אתם צריכים? אנחנו יודעים לעשות הכול, בין אם אתם מסורבי בנקים, בעלי עסק, בעלי נכס או שאתם זקוקים למימון כלשהו, אנחנו נדע להביא אתכם אל הכסף.

השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות

תודה שהשארת פרטים!

כבר תשלח לך הודעה להמשך טיפול ולקביעת שיחה עם מנהלת תיקי הלקוחות שלנו.

בחזרה לדף הראשי

צרו איתנו קשר בכל נושא

אנחנו ב-NPI נדאג ללוות אתכם במקצועיות, רגישות ואחריות לפתרונות יציאה ממשברים כלכליים ולתכנון פיננסי נכון ומדויק עבורכם, גם אם הבנקים סירבו לכם וגם במקרים של היסטוריית אשראי שלילית. שינינו לאנשים את החיים, אנחנו נשמח לעזור ולשנות גם את שלכם.