חבילת מיידעים שתעשה לכם סדר פיננסי ושקט נפשי

בדקו זכאות להלוואה עכשיו

עד כמה אתם מרגישים שדאגות כלכליות מנהלות את חיי היום יום שלכם? שחלק מאד גדול מהריבים והכאבים שלכם מגיעים מחרדות שנובעות מהתנהלות כספית לקויה?

אם אתם מרגישים שהתשובה 'מאד' היא כמעט האינסטינקט הטבעי שלכם, סימן שיש לכם צורך אמיתי בעזרה.

 

חשוב לציין מעכשיו, לפנות לאיש מקצוע זו לא בושה, נהפוך הוא- פניה לאיש מקצוע רק מוכיחה שאכפת לכם מהמצב הכלכלי ושאתם רוצים להתמודד איתולטפל בו בצורה הנכונה ביותר, כך שתוכלו להנות משקט כלכלי בהקדם האפשרי ולמנוע מצבי חירום.

ליווי פיננסי - לא רק במצוקה

 

כל אדם צריך לדעת את הסטטוס הפיננסי שלו: על מה הוא מוציא כסף, כמה הלוואות הוא לקח, איפה כל הלוואה עומדת, מה ההחזר החודשי, מהי היסטוריית האשראי שלו ופרמטרים נוספים חשובים אשר משפיעים הלכה למעשה על התנהלות חייו וחייהם של בני משפחתו.

 

לכן, חשוב מאד לקחת את המושכות לידיים בזמן, ולא רק בעיתות מצוקה, או "כיבוי שריפות" כפי שאנחנו נוהגים לקרוא לתופעה זו.

הרבה אנשים מחכים למשבר גדול, לרגע אחרי הקרייסיס, ורק אז נזכרים לטפל במצב.

תהיו מספיק חכמים ואחראים לקבל תמונת מצב מדויקת בזמן, גם כשהמצב נראה חיובי או שגרתי.

 

אז מהי חבילת המיידעים שלנו?

 

חבילת המיידעים היא קיט ייחודי אשר פותח על ידי חברת NPI פתרונות פיננסיים, המאפשר לנו לבנות ללקוחותינו פרופיל פיננסי המסתמך על היסטוריית האשראי שלהם ויכולת ההכנסה,וזאת במטרה להבין כיצד נראית ההתנהלות הכלכלית שלהם, מהם נקודות האכילס שלהם, מהן החוזקות, וכמובן - מה צריך לעשות על מנת שיוכלו להתנהל טוב יותר.

 

המידע אותו תוכלו לקבל בחבילת המיידעים הוא מידע שימושי וחשוב ביותר, ובין הנתונים תוכלו להתרשם מהפרמטרים הבאים:

חיווי אשראי, דירוג לקיחת אשראי, ותק אשראי, החזר חודשי,מספר חשבונות הבנק הקיימים, סך האובליגו, סך אובליגו ללא משכנתא ועוד.

 

מה מיוחד בחבילת המיידעים?

 

פיתחנו את חבילת המיידעים מהסיבה הפשוטה - היא פוקחת לאנשים את העיניים ומאפשרת להם להבין בדיוק מאיפה נוצרים המצבים הסבוכים אליהם נקלעו; מדוע לא קיבלו הלוואה מהבנק, מדוע הם לא מצליחים להתרומם כלכלית וכו'.

בנוסף, חבילת המיידיעים שלנו תציג בפניכם דירוג ה-BDI שלכם, וכך תוכלו לקבל אינדיקציה עד כמה אתם מתפקדים פיננסית או מאבדים כיוון וצריכים להתפקס.

 

תוכלו לראות בצורה גרפית, ברורה ומסודרת את הגורמים שהשפיעו על הדירוג שלכם, ביניהם:

●      בירור על צ'קים חוזרים והאם נמצאו כאלו מסיבות אכ"מ או מסיבות אחרות

●      האם קיימים פיגורים

●      האם קיים כרטיס אשראי אחד או מספר כרטיסים

●      האם קיים ניצול גבוה או נמוך של מסגרת העו"ש בחצי שנה האחרונה

●      יתרה לפירעון הלוואות

●      האם קיימות מספר מסגרות עו"ש

●      יתרה שנותרה לפירעון

●      הלוואות פתוחות

●      צ'קים חוזרים

ועוד.

 

בנוסף, בחבילת המיידעים תקבלו ערך חשוב ביותר והוא חיווי אשראי, או בשמו הנוסף - רמזור; פירוט כל העסקאות הפעילות או הלא פעילות כחייבים, ביניהם:

מידע האם החשבון מעוקל, כונס הנכסים, האם קיימים תיקיםבהוצאה לפועל, התראה בגין החזרת 5 צ'קים, טיפול משפטי, חילוט ערבות, הרשאות שחזרו,פיגורים ועוד.

 

אחרי שקיבלתם את הדו"ח המפורט - איך אנחנו נכנסים לתמונה?

 

משרדינו מתמחה בעולם הפיננסים מזה שנים רבות והמטרה שלשמה אנחנו קיימים היא על מנת לספק עבורכם פתרונות מקצועיים באמצעות שירותי ייעוץ וליווי מרמת שיחת האיפיון שכוללת היכרות מעמיקה אתכם, הבנה של דפוסי הצרכנות שלכם והיכולות הכלכליות שלכם ועד רמת ניתוח הדו"ח המפורט שהכנו עבורכם לטובת בניית תוכנית נוכחית ועתידית לדעת איך להתנהל נכון יותר עם הכסף שיש או שאין לכם.

 המטרה שלנו היא לעזור לכם לשפר ולתקן את דירוג האשראי שלכם בצורה משמעותית וללוות אתכם בהשגת מטרות כלכליות משמעותיות כמו יציאה ממינוס,ניהול נכון של כלכלת הבית והתמודדות עם רכישות גדולות.

בדיקת זכאות להלוואה

איזו הלוואה אתם צריכים? אנחנו יודעים לעשות הכול, בין אם אתם מסורבי בנקים, בעלי עסק, בעלי נכס או שאתם זקוקים למימון כלשהו, אנחנו נדע להביא אתכם אל הכסף.

השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות

תודה שהשארת פרטים!

כבר תשלח לך הודעה להמשך טיפול ולקביעת שיחה עם מנהלת תיקי הלקוחות שלנו.

בחזרה לדף הראשי

צרו איתנו קשר בכל נושא

אנחנו ב-NPI נדאג ללוות אתכם במקצועיות, רגישות ואחריות לפתרונות יציאה ממשברים כלכליים ולתכנון פיננסי נכון ומדויק עבורכם, גם אם הבנקים סירבו לכם וגם במקרים של היסטוריית אשראי שלילית. שינינו לאנשים את החיים, אנחנו נשמח לעזור ולשנות גם את שלכם.