איך יודעים שהגיע הזמן להסתייע בשירות של יועץ פיננסי?

בדקו זכאות להלוואה עכשיו

מה שמבדיל בין רמת חיים כזו או אחרת, יהיה הרבה מאד פעמים נגזרת של כמות הכספים שאתם מכניסים, ולא פחות מזה, של האופן משתמשים בו אתם משתמשים בכסף שלכם - בתבונה, בבזבזנות, באחריות או מתוך אי הבנה והתכווננות קדימה.

אז קודם כל נתחיל מהשאלה - מיהו יועץ פיננסי?

יועץ פיננסי הוא אדם אשר מתמחה במתן ייעוץ, הדרכה וליווי בתחומים פיננסיים שונים. יועצים פיננסיים יכולים להתאים עצמם לעסקים, לפרטיים או לנישות ספציפיות שונות, זאת מאחר וישנם הרבה מאד מצבים אשר יכולים להצריך מאיתנו עזרה וסיוע להתנהלות פיננסית טובה יותר. חברת NPI פתרונות פיננסיים מאמינה כי יועץ פיננסי צריך לדעת לתת את המענה המקצועי והמקיף ביותר עבור לקוחותיו, בכל מצב נתון אליהם נקלעו, בין אם זה: טיפול נכון בלקיחת משכנתאות, טיפול במסורבי בנקים, שיפור ותיקון BDI, אנשים בעלי הכנסות נמוכות שמתקשים לשלם ועוד. יועץ פיננסי צריך להיות בקיא בתהליכים קריטיים לטובת התייעלות פיננסית, ביניהם:

✔ איחוד הלוואות

✔ הקטנת החזרים חודשיים

✔ הנפקת דו"ח מקיפים אודות הפעילות הפיננסית הנוכחית

✔ בניית תוכנית פיננסית מיטבית ומותאמת אישית

מתי לרוב תזדקקו ליועץ פיננסי?

אם נשים את היד על הלב, כמעט כל אדם צריך יועץ פיננסי- בין אם זה במצבי קיצון בהם נקלענו לבורות כלכליים שנראה לנו כי אין מוצא, במצבי שגרה בהם אנחנו לא ממריאים לשום מקום ולא מרגישים שאנחנו ממצים את היכולות שלנו, ועד אנשים שיש ברשותם סכומי כסף או הון עצמי שרוצים לדעת איך להשתמש נכון בכספם.

אז אם נזקק את הסיבות המרכזיות בגינן צריך יועץ פיננסי, הרי הם לפניכם:

* בעלי נכסים שנקלעו לבעיות כלכליות - מאד הגיוני שבעקבות מצב של רכישת נכס או לאור הוצאות מרובות על הנכסים הקיימים, אנשים נקלעים לקשיים ואתגרים כלכליים בהם יש להם צורך בסיוע פיננסי.

* מסורבי בנקים שלא מצליחים לקבל הלוואה - אין מצב מתסכל וקשה כמו לקבל סירוב כואב מהבנק דווקא כשאנחנו הכי צריכים אותו. ההלוואות יכולות להיות האוויר שאנחנו צריכים לנשימה, וחוסר קבלתן עלול להביא עלינו לחץ כלכלי ונפשי ולכן יש צורך בסיוע מיידי.

* שיפור נתוני אשראי ודירוג BDI - אנשים בעלי דירוג BDI נמוך נאלצים להתמודד עם מצבים בהם הבנק שם אותם בעדיפות תחתונה, אם בכלל, ונאלצים לוותר על הרבה מאד אפשרויות פיננסיות חיוניות ולשלם מחיר לא פשוט בכך שלא יהנו מתנאי הלוואות טובים, ריביות נמוכות ואף לא מפעולות בסיסיות לעיתים.

* אנשים שחורגים ממסגרת האשראי שלהם - על אף שבמקרים מסוימים עשויה להתאפשר חריגה ממסגרת האשראי, בשגרה, מקרה של חריגה מהאשראי יצריך את הלקוח לשלם לבנק ריבית בסכומים גבוהים יותר ממה שהיה משלם אלמלא החריגה.

חריגה פותחת מקום להתנהלות לקויה מאד פיננסית ולכן מחייבת כמעט עזרה מאיש מקצוע.

חברת NPI פתרונות פיננסים מלווה מזה שנים לקוחות פרטיים ועסקיים במתן ייעוץ וליווי מקצועי ומקיף המציע הנפקת חבילת מיידעים ייחודית (תעודת זהות פיננסית יסודית), ליווי בלקיחת משכנתא, מחזור משכנתאות, שיפור ה-BDI, ליווי וייעוץ פיננסי, שיפור היסטוריית אשראי ועוד.

חברתנו עובדת עם מגוון רחב של גורמי מימון מורשים, מה שמאפשר תחרות בריאה וחיונית עבור לקוחותינו לקבלת ההצעות הטובות ביותר מהבנקים ומיתר גורמי המימון, תוך חיסכון כלכלי משמעותי עבורם.

המסקנה החשובה ביותר שניתן ללמוד כאשר מתחילים לעבוד עם יועץ פיננסי היא שהכל מתחיל ונגמר בכם. תזכרו, הרגלי התנהגות לא קל לשנות, אך מהרגע שמתאמנים עליהם ומקפידים לעשות אותם - הדבר קורה והתפיסה משתנה לטובה.

בדיקת זכאות להלוואה

איזו הלוואה אתם צריכים? אנחנו יודעים לעשות הכול, בין אם אתם מסורבי בנקים, בעלי עסק, בעלי נכס או שאתם זקוקים למימון כלשהו, אנחנו נדע להביא אתכם אל הכסף.

השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות

תודה שהשארת פרטים!

כבר תשלח לך הודעה להמשך טיפול ולקביעת שיחה עם מנהלת תיקי הלקוחות שלנו.

בחזרה לדף הראשי

צרו איתנו קשר בכל נושא

אנחנו ב-NPI נדאג ללוות אתכם במקצועיות, רגישות ואחריות לפתרונות יציאה ממשברים כלכליים ולתכנון פיננסי נכון ומדויק עבורכם, גם אם הבנקים סירבו לכם וגם במקרים של היסטוריית אשראי שלילית. שינינו לאנשים את החיים, אנחנו נשמח לעזור ולשנות גם את שלכם.