אנחנו חיים בעידן שבו הכל מתנהל בקצב מהיר, ואפילו מהיר מאוד. בהתאם לכך, כשנוצר צורך בהלוואה, במקרים רבים ישנה העדפה מובהקת לקבל את הכסף במהירות רבה ככל האפשר. הצורך במידיות עשוי לאפיין עסק שזקוק לסכום משמעותי וגם אדם פרטי שמחפש מימון להוצאה גבוהה. 

המוצר הרלוונטי הוא כמובן הלוואת אקספרס, ולנוכח המורכבות של מוצר זה רצוי להיעזר במומחים - גם כדי למקסם את הסיכוי לקבל תשובה חיובית לבקשה, ובמהירות רבה ככל האפשר, וגם כדי להימנע מטעויות שעלולות לגבות מחיר יקר. חברת NPI פתרונות פיננסיים מסייעת באיתור הלוואות משתלמות ובטוחות.

מה חשוב לבחון כשמחפשים הלוואת אקספרס?

עלות ההלוואה

המחיר שמשלמים עבור הלוואה מהירה מאוד עלול להיות גבוה. כדי לחשוב באופן מדויק את המחיר של ההלוואה, כלומר הפער בין הסכום שתקבלו לבין הסכום שתשלמו במצטבר, חשוב להתייחס לכל הפרמטרים הרלוונטיים, ובפרט שיעור הריבית ותקופת ההחזר.

גרייס

החיפוש אחרי הלוואה מהירה מעיד בדרך כלל על צורך מידי בכסף. תקופת גרייס, כלומר מספר חודשים שבהם אין חובת החזר חודשי, עשויה להיות יתרון משמעותי - גם כשמדובר באדם פרטי שזקוק לכסף וגם בעסק שמנסה לייצב את מצבו או לחילופין להתרחב.

האותיות הקטנות

מומלץ בחום לקרוא היטב את סעיפי הסכם ההלוואה, כל אחד ואחד מהם. בפרט חשוב להבין כיצד הגוף שמעניק את ההלוואה מתייחס לקושי לעמוד בהחזרים החודשיים (מה מוגדר כהפרה של ההסכם, מהן הסנקציות ועוד).

* אופן קבלת ההלוואה: מטבע הדברים, כשמדובר על הלוואת אקספרס ישנה חשיבות רבה לנוחות והקלות בהן תקבלו אותה. חברת NPI תמצא עבורכם הלוואות דיגיטליות המשתלמות ביותר עבורכם. השירות ניתן ללקוחות כל הבנקים שהם בעלי BDI (דירוג אשראי) חיובי. את ההלוואה ניתן לקחת בקלות, בכל מקום ובכל זמן ובעומס החיים של רובנו גם לכך יש יתרון משמעותי.

זמינות גבוהה ויושרה ללא פשרות

על-מנת לסייע ללקוחותינו למצוא הלוואת אקספרס בתנאים הטובים ביותר האפשריים ובהתאם להעדפותיהם, אנחנו מקפידים על זמינות גבוהה מאוד. ההיכרות המצוינת שלנו עם כל המוצרים הפיננסיים בתחום המימון, גם בשוק הבנקאי וגם בשוק החוץ-בנקאי, תורמת אף היא להתנהלות היעילה וליכולת למצוא פתרון נכון בזמן קצר מאוד. 

עוד דגש חשוב מבחינתנו הוא יושרה ללא פשרות, כך שתוכלו לדעת בוודאות שהלוואת האקספרס שקיבלתם היא אכן האופציה הטובה ביותר שיש, בכל ההיבטים הרלוונטיים. ערכים נוספים שמנחים את הפעילות של NPI פתרונות פיננסיים הם דיסקרטיות, שקיפות ותשובות ברורות בגובה העיניים וללא מונחים מקצועיים מסובכים לכל שאלה.

בדיקת זכאות להלוואה

איזו הלוואה אתם צריכים? אנחנו יודעים לעשות הכול, בין אם אתם מסורבי בנקים, בעלי עסק, בעלי נכס או שאתם זקוקים למימון כלשהו, אנחנו נדע להביא אתכם אל הכסף.

השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות

תודה שהשארת פרטים!

כבר תשלח לך הודעה להמשך טיפול ולקביעת שיחה עם מנהלת תיקי הלקוחות שלנו.

בחזרה לדף הראשי

צרו איתנו קשר בכל נושא

אנחנו ב-NPI נדאג ללוות אתכם במקצועיות, רגישות ואחריות לפתרונות יציאה ממשברים כלכליים ולתכנון פיננסי נכון ומדויק עבורכם, גם אם הבנקים סירבו לכם וגם במקרים של היסטוריית אשראי שלילית. שינינו לאנשים את החיים, אנחנו נשמח לעזור ולשנות גם את שלכם.