מחזור משכנתא - כל מה שצריך לדעת עליה

בדקו זכאות להלוואה עכשיו

מיחזור הלוואת משכנתא הינו תהליך בו משכנתא ישנה מוחלפת במשכנתא חדשה, המציעה תנאים טובים ומשופרים יותר מאלו שהיו במשכנתא הקודמת לה.

מאחר ומשכנתא היא הלוואה לטווח ארוך במיוחד, ברוב המקרים יחולו שינויים משמעותיים מהרגע שנלקחה, ביניהם שינויים בהכנסות ובהוצאות במשפחה וכמו כן בתנאי השוק. דוגמאות לכך יכולות להיות: ילד נוסף שנולד, שינוי הריבית במשק, קבלת ירושה, חובות ועוד.

תהליך מחזור משכנתא מאפשר לשנות את היקף ההחזרים החודשיים, באופן כזה שיתאים טוב יותר לצרכים הפיננסיים העדכניים שלכם.

מתי נכון לבצע מחזור משכנתא?

ריכזנו עבורכם את כל המצבים בהם יהיה הכי נכון לבחון כדאיות לתהליך מחזור משכנתא:

●  שינויים כלכליים חיצוניים - מצבים בהם ישנן הזדמנויות לריביות נמוכות, שינויים בשער הדולר, שינויים במדד המחירים לצרכן. חשוב להבין שמהרגע שיש ירידה בריביות במשק, עולה הכדאיות למחזור משכנתא באופן משמעותי.

 

●  עלייה בהכנסות שלכם - במקרים בהם קיימת עלייה ברמת השכר שלכם או במצב בו קיבלתם סכום כסף גדול, ישנה הזדמנות אמיתית עבורכם לקצר את משך תקופת התשלומים שלכם ולחסוך בהרבה מאד כסף בהמשך.

 

●  ירידה בהכנסות - במקרה ההפוך בו ההכנסות שלכם יורדות, תחושו בכובד התשלומים של המשכנתא. מחזור משכנתא במקרה הזה, יאפשר לכם הקטנה של התשלומים החודשיים במקביל להגדלה של הפרישה שלהם.

 

איך נדע אם מחזור המשכנתא משתלם עבורינו או לא?

 

הדבר הראשון שנמליץ לכם לעשות על מנת לדעת אם מחזור המשכנתא הוא התהליך הנכון עבורכם, יהיה להוציא דו"ח יתרות משכנתא עדכני מהבנק.

אותו הדו"ח יכלול את שמות המסלולים הקיימים במשכנתא, תקופה שנותר הבכל מסלול, גובה ההחזר החודשי, גובה הריבית, ומידע אשר יצביע האם עלינו לשלם עמלות פירעון מוקדם במקרה של מחזור או סילוק משכנתא.

יש לציין שחלק מהבנקים יעשו לכם את החיים קצת יותר קלים בכך שיאפשרו לכם להוציא את דו"ח היתרות דרך האינטרנט ויהיו כאלו אשר יאפשרו זאת רק במוקד שירות טלפוני.

השלב הבא יהיה לבצע בדיקת כדאיות מעמיקה, כאשר בדיוק בשלב הזה נמליץ לכם בחום להיעזר באיש מקצוע, יועץ משכנתאות עם עדיפות להבנה פיננסית מקיפה, שידע לבדוק בצורה יסודית ומעמיקה את מצבכם ואיך נכון יהיה לתקוף את המשכנתא בצורה נכונה.

תזכרו תמיד, לבנק יש את האינטרסים שלו, וליועצים פיננסים ויועצי משכנתאות, כמו אצלנו בחברת NPI פתרונות פיננסיים, האינטרס היחיד שעומד לנגד עינינו הוא לייצר לכם חסכון אמיתי והתאמה של משכנתא חדשה שתואמת את מציאות חייכם, כך שתוכלו לנשום ולחיות בצורה ראויה מבלי להיחנק מהחזרי המשכנתא שכבר לא מתאימים לכם, או במקרים בהם הכנסותיכם עלו, להתייעל עם המשכנתא ולקצר את תקופת ההחזרים.

 בונים לכם תמהיל משכנתא נכון

 מהרגע שנצא לדרך, נבנה עבורכם תמהיל ראשוני רלוונטי לנקודה החדשה בחייכם, תוך התחשבות בהכנסות שלכם, בהוצאות הנוכחיות ובראיה עתידית מדויקת יותר.

כמו כן התמהיל החדש שלנו יושפע גם מריביות המשכנתא שניתן לקבל בכל מסלול, וגם מצפי המדד ושינויי ריבית העתידיים.

בשלב זה נבצע מכרז בנקים, נבחר עבורכם את הבנק שיתן לנו את ההצעה הכי טובה התואמת את התמהיל שבנינו יחד. כאשר המטרה תהיה לבחון האם נשלם פחות כסף בהחזר החודשי וגם בראיה לטווח הארוך.

חברת NPI מתמחה בליווי ובייעוץ בכל הנוגע למשכנתאות ומחזור משכנתאות והתפקיד של היועצים שלנו הוא להרכיב עבורכם מסלולי הלוואה חדשים, בתנאי הלוואה מיטביים אשר יתפרשו לתקופה מסוימת שנראה לנכון ובגובה ההחזר החודשי. 

בדיקת זכאות להלוואה

איזו הלוואה אתם צריכים? אנחנו יודעים לעשות הכול, בין אם אתם מסורבי בנקים, בעלי עסק, בעלי נכס או שאתם זקוקים למימון כלשהו, אנחנו נדע להביא אתכם אל הכסף.

השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות

תודה שהשארת פרטים!

כבר תשלח לך הודעה להמשך טיפול ולקביעת שיחה עם מנהלת תיקי הלקוחות שלנו.

בחזרה לדף הראשי

צרו איתנו קשר בכל נושא

אנחנו ב-NPI נדאג ללוות אתכם במקצועיות, רגישות ואחריות לפתרונות יציאה ממשברים כלכליים ולתכנון פיננסי נכון ומדויק עבורכם, גם אם הבנקים סירבו לכם וגם במקרים של היסטוריית אשראי שלילית. שינינו לאנשים את החיים, אנחנו נשמח לעזור ולשנות גם את שלכם.