למה צריך משרד ייעוץ אשר עובד עם מספר מקורות מימון?

בדקו זכאות להלוואה עכשיו

בחיים כפי שאנחנו כבר יודעים, אין תעודת ביטוח. יש תקופות שאנחנו נהנים משקט כלכלי ומשפע, ויש תקופות בהן לא נהנה כלל מנזילות כלכלית, ולעיתים אף נצטרך לקבל סיוע תזרימי כדי שנוכל להרים את הראש מעל פני המים.

 כאשר אנחנו חושבים על פתרונות שיאפשרו לנו לצאת מבורות כלכליים, לרוב נחשוב על הלוואות, על ביקור דחוף בבנק או על פתרונות שונים שחברים,מכרים או קרובים ימליצו לנו עליהם, כאשר לא בהכרח נדע אם אלו הפתרונות הנכונים עבורינו.

 העניין שחייבים לקחת בחשבון הוא המחשבה על איך יראה היום, החודש, השנה או השנים שאחרי לקיחת ההלוואה והתהייה האם אנחנו לא נתחרט על כך שבחרנו בדרך לא ממש אחראית שעשויה לעלות לנו אחר כך ביוקר. בדיוק מהסיבה הזאת, וכמו בכל תחום בחיים, חשוב להיעזר בבעלי מקצוע שחיים ונושמים את תחום ההתמחות שלהם.

אז תכירו איש מקצוע שחשוב שתסתייעו בו במקרה ואכפת לכם באמת מהעתיד שלכם - יועץ פיננסי.

 חברת NPI פתרונות פיננסים מאמינה כי ישנה חשיבות גדולה בלאפשר לאנשים לבחור מתוך מגוון מקורות מימון, ולא לקחת רק את מה שיש או בחירה מתוך שני מקורות מצומצמים. הסיבה לכך תהיה- הגדלת הסיכויים ליהנות ממחירים אטרקטיביים ככל הניתן.

בדיוק מהסיבה הזאת, החברה מקפידה לפתוח בפני לקוחותיה מבחר רחב של מקורות מימון וממליצה לה על האופציה הטובה והמדויקת ביותר עבורם, בהתאם למטרות, לצרכים ולמצב הכלכלי בו הם נתונים.

תבינו, ככל שמקורות המימון המוצעים לכם הינם מצומצמים יותר,כך תהיו מוגבלים יותר להצעות אטרקטיביות, ולכן משרדינו מקפיד לעודד תחרות בריאה בין מקורות המימון עימם אנחנו עובדים, כאשר טובתכם היא האינטרס המרכזי שאנו שמים לפנינו.

 

מי הם מקורות המימון איתם אנחנו עובדים?

●   בנקים

●   חברות ביטוח

●   קרנות חברתיות

●   חברות אשראי

●   מקורות מימון פרטיים

 

מי צריך פתרונות מימון?

 

פתרונות מימון מסייעים ומשרתים חלק מאד גדול מנתח האוכלוסיה כיום, במיוחד כאשר אנו ניצבים בפני מצבים בהם הפכנו להיות מסורבי בנקים, במקרים בהם הבנק "מפנה לנו עורף" ואנחנו נמצאים באיזושהי צומת דרכים לא פשוטה בה אנו מוכרחים לגייס כספים לטובת סגירת כל התשלומים שלנו, מבלי לשלם מחיר כבד אחר כך.

 כמו כן, פתרונות מימון יתאימו עבור אנשים אשר מעוניינים לאחד הלוואות ולעשות סדר בהוצאות המפוזרות שלהם שגורמות למצב של חוסר שליטה בניהול הכספים, עבור אנשים אשר ההכנסות שלהם נמוכות ומתקשים לשלם את ההוצאות היומיומיות שלהם, עבור אלו אשר מעוניינים להקטין את ההחזר החודשי שלהם וגם עבור אלו אשר רוצים לשפר את ה-BDI שלהם.

חבילת מיידעים שתעשה לכם סדר ותעלה אתכם על המסלול לשקט פיננסי

 לא מעט אנשים אשר זקוקים לפתרונות מימון, עשויים להיות מעטמבולבלים או מפוזרים בנוגע למצבם הפיננסי, וצריכים, בין אם הם רוצים ובין אם לא, שמישהו יעשה להם סדר בעניינים. סדר יעזור לשפוך אור על המצב הנוכחי שלכם, ובכךיסייע לדעת מה הפתרונות הנכונים והדרך הנכונה על פיה אנו צריכים להתנהל.

לאור הדברים שהצגנו, יצרנו את חבילת המיידעים, אשר מהווה למעשה קיט עם כל המידע הרלוונטי עבורכם, המוצג באמצעות פרופיל פיננסי המבוסס על היסטוריית האשראי שלכם. תפקיד הקיט לעזור לכם להבין איך נראית ההתנהלות הכלכלית שלכם והסטטוס הנוכחי בו אתם נמצאים מבחינת: החזרי הלוואות, תשלומים על התחייבויות,הוראות קבע, צ'קים ועוד.

האחריות של חברות פתרונות פיננסיים היא לבדוק כי כל אחד ממקורות המימון שנבחרו, הינם מקורות מימון אמינים, בטוחים ומקצועיים, לטובת ביטחונו וטובתו של מקבל המימון.

האחריות שלנו כחברה היא לבנות מערכת יחסים המושתת על אמינות ויושרה מקצועית ונגישה עם מקורות המימון, על מנת שתהליך קבלת הכספים יהיה מהיר, נוח ומובן ללקוח ברמה הטובה והגבוהה ביותר.

בדיקת זכאות להלוואה

איזו הלוואה אתם צריכים? אנחנו יודעים לעשות הכול, בין אם אתם מסורבי בנקים, בעלי עסק, בעלי נכס או שאתם זקוקים למימון כלשהו, אנחנו נדע להביא אתכם אל הכסף.

השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות

תודה שהשארת פרטים!

כבר תשלח לך הודעה להמשך טיפול ולקביעת שיחה עם מנהלת תיקי הלקוחות שלנו.

בחזרה לדף הראשי

צרו איתנו קשר בכל נושא

אנחנו ב-NPI נדאג ללוות אתכם במקצועיות, רגישות ואחריות לפתרונות יציאה ממשברים כלכליים ולתכנון פיננסי נכון ומדויק עבורכם, גם אם הבנקים סירבו לכם וגם במקרים של היסטוריית אשראי שלילית. שינינו לאנשים את החיים, אנחנו נשמח לעזור ולשנות גם את שלכם.