הלוואות חוץ בנקאיות למסורבי בנקים

בדקו זכאות להלוואה עכשיו

ברבות השנים אנו עלולים לקחת על עצמנו לא מעט התחייבויות כלכליות שונות, בחלקן הגדול רובנו נוכל לעמוד ובחלק לא קטן מהם, גם המחושבים ביותר שבנינו יתקשו לעמוד. אל מקרים קיצוניים שכאלו מתלווים בין היתר גם שורה של הגבלות, בין אם זה מול הבנקים, הוצאה לפועל ועוד מגוון של מגבלות וקשיים שונים. על כן קיימות כיום הלוואות חוץ בנקאיות למסורבי בנקים, שיוכלו לצלוח גם את התקופות המורכבות ביותר בין אם מול הבנק או כל גורם כזה או אחר. לכן במקרים שכאלו מומלץ לפנות אל חברת אן פי אי פתרונות פיננסיים.

הלוואות חוץ בנקאיות למסורבי בנקים - כיצד?

עלולים להתקיים לא מעט מקרים בהם אנו עלולים למצוא עצמנו זקוקים להלוואות כדוגמת הלוואות חוץ בנקאיות למסורבי בנקים, כאשר מקרים אלו נעים החל מדירוג אשראי שליל ועד להליכים להוצאה לפועל כמו שציינו מעל. דירוג אשראי שלילי מושפע ממגוון רחב של פעולות הלקוחות של כל הבנקים, כאשר ניתן למצוא בהן פעולות עוד מפתיחת החשבון ועד ליום בקשת ההלוואה. שכלול שלילי שכזה עלול להותיר סירוב דרך הבנקים השונים, עם זאת גם מקרים של צ'קים חוזרים עלולים לגרום לאותו המצב.

מקרים שכאלו עלולים להיות מנת חלקם גם של עסקים קטנים וגם של משקי בית, שכן איחור בתשלומים עבור מוסדות שונים וחברות פרטיות עלול גם כן לגרור לסירוב עבור הלוואות וכמובן גם חריגה ממסגרות האשראי בין אם מסגרת אשראי משותפת או של בעל העסק.

היכן מומלץ לקחת הלוואות אלו

הלוואות חוץ בנקאיות למסורבי בנקים כמו שציינו יכולות להיות רלוונטיות עבור מגוון רחב של מקרים, ולצד זאת גם ניתן לקבלן דרך מגוון של חברות אשראי שונות. החל מחברות ביטוח וייעוץ פיננסי ועד לכדי חברות ביטוח שונות או כאלו בהן למבקש יש קרנות פנסיה/השתלמות קופות גמל וכו.

ועל מנת לקבל את ההצעה הכי משתלמת והייעוץ המקצועי ביותר, מומלץ לפנות אל חברת אן פי פתרונות פיננסיים ולהנות ממגוון פתרונות פיננסיים שונים הכוללים מחזור משכנתא, בדיקת זכאות וכמובן הלוואות למסורבי הבנקים.

הלוואה מיידית למסורבי בנקים

עבור ישראלים רבים החלום לקנות דירה הולך ומתרחק, לעיתים גם החלום לסגור את המינוס כבר לא כמו שהיה בלילות הקודמים וכאשר חלק לא קטן גם נמנה מבין מסורבי הבנקים להלוואה, חשוב להכיר את הפתרונות הקיימים למצבים שכאלו. אחד מהם אשר נחשב גם לבטוח והאפקטיבי ביותר היא הלוואה מיידית למסורבי בנקים, המתבצעת בצורה מהירה גם דרך הבנקים השונים וגם דרן מגוון רחב של חברות. לכן במקרים של סירוב מהבנק, חזרה של צ'קים ועוד מקרים פיננסים שעלולים להיות סבוכים, מומלץ לפנות אל חברת אן פי אי פתרונות פיננסיים. כך ניתן לקבל לא רק ייעוץ מעולה לכל בעיה אשר תהיה, אלא גם להנות ממגוון הלוואות מותאמות למסורבי בנקים.

הלוואה מיידית למסורבי בנקים - איך זה קורה?

חשוב לדעת כי הלוואה מיידית למסורבי בנקים ניתנת על ידי אי שיוך לשום בנק או מסגרת אשראי, שכן מרבית הלווים עבור הלוואה שכזו לעיתים נמצאים בהליכי חדלות פירעון או מסורבי הלוואה דרך מנעד רחב של סיבות כאלו ואחרות. לכן לצד היכולת לקבל הלוואה זו ממספר גדול של גופים, כך גם היכולת לקבל את ההלוואה בצורה מהירה ומיידית גדלה, כאשר חלק גדול מהחברות אפילו לא מבקש התייצבות פיזית במשרדים אלא מקבל את הבקשה בצורה מקוונת.

לעיתים זמן ההמתנה בין קבלת הלוואה מרגע שליחת הפרטים, יכול לנוע בין מספר ימים ואפילו עד מספר שעות. עם זאת חשוב להכיר להלוואות אלו בחלק מהמקרים ייתכנו גם אחוזי ריבית לא קטנים, אשר עלולים להשפיע בצורה ניכרת על ההחזר החודשי.

אז איך בוחרים?

כאשר בוחרים לקחת הלוואה מיידית למסורבי בנקים, חשוב לבצע מספר של השוואות בין הגופים השונים ולא רק על פי הצעות רנדומליות ופרסומים שונים, אלא הצעות להלוואה אשר יתבססו על פרטיו של המבקש ויתאימו ליכולת ההחזר החודשי שלו. כך ניתן יהיה לקבל הלוואה חוץ בנקאית אך כזו שגם ניתן לעמוד בה.

ובמקרים שכאלו מומלץ לפנות אל חברת אן פי אי פתרונות פיננסיים ולהנות ממגוון הלוואות למסורבי בנקים, ייעוץ מעולה ושירות מקצועי.

הלוואה חוץ בנקאית למסורבים

אדם או עסק שמבקשים הלוואה מהבנק ונתקלים בסירוב מרגישים במקרים רבים שכל הדלתות נסגרות בפניהם. זוהי טעות: אמנם הדלת של הבנק נסגרה, אבל במקביל עדיין כדאי לנסות לפתוח את הדלתות של החברות החוץ בנקאיות - מפני שיש סיכוי סביר שהתשובה שלהן תהיה אחרת לגמרי. 

בשוק האשראי המשוכלל שקיים כיום בישראל, הלוואה חוץ בנקאית למסורבים היא אופציה נפוצה למדי. היא מתאימה לבעלי ובעלות BDI שלילי, שסווגו כבעלי דירוג אשראי נמוך מסיבה כזאת או אחרת, כמו מקרים שבהם צ'קים של האדם או העסק חזרו עקב אי כיסוי מספיק, ואפילו למי שעברו הליכי חדלות פירעון ושיקום כלכלי. 

חברת NPI פתרונות פיננסיים מסייעת לאתר את ההלוואה החוץ בנקאית הטובה ביותר האפשרית גם במצבים יותר מורכבים אלה וזאת על בסיס היכרות מצוינת עם שוק ספציפי זה ומתוך הבנה שגם לאדם אשר מצבו הכלכלי התדרדר מגיע לפתוח דף חדש ולמצוא את הדרך לחזור בהדרגה למסלול חיים נורמלי.

המאפיינים העיקריים של הלוואה חוץ בנקאית למסורבים

* טיפול מידי בבקשה - חברות מימון חוץ בנקאיות יודעות לטפל בבקשות להלוואה במהירות רבה, גם כשמדובר על בעלי BDI שלילי או במקרים מורכבים אחרים.

* ריבית גבוהה - באופן טבעי רמת הסיכון שבמתן הלוואה למסורבים מובילה לריבית יחסית גבוהה. בהתאם חשוב מאוד לבצע סקר שוק מקיף, ומומלץ גם להיעזר במומחים בתחום וכך להגיע לתנאים מיטביים.

* תקופת החזר ארוכה - בחלק מהמקרים תוכלו להחזיר את ההלוואה החוץ בנקאית גם במשך 7 שנים. פריסת החוב לפרק זמן משמעותי מקלה על מי שקיבל תשובה שלילית מהבנק לייצב את מצבו הכלכלי ולצאת לדרך חדשה באמת.

הלוואה משתלמת ובטוחה

כדאי לדעת שההלוואות החוץ בנקאיות למסורבים מפוקחות ע"י רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון שבמשרד האוצר, כך שמדובר באופציה חוקית לחלוטין. על-מנת שההלוואה תהיה גם משתלמת באמת, וכדי לא לשלם מחיר יקר רק בגלל שהבנק השיב תשובה שלילית, חשוב כאמור לפנות לעזרת מומחים. 

ב- NPI פתרונות פיננסיים בוחנים דרכים שונות לשפר את ה-BDI, ובכל מקרה מתרגמים את ההיכרות המעמיקה עם חברות המימון החוץ בנקאיות ועם ההלוואות שהן מציעות, לרבות הלוואה חוץ בנקאית למסורבים, לייעוץ מועיל במיוחד. הייעוץ והסיוע במציאת פתרון אשראי מיטבי ניתנים בגובה העיניים, עם הסברים ברורים ומפורטים ובזמינות גבוהה - כך שכבר תוך זמן קצר הכסף יהיה בחשבון הבנק שלכם.

בדיקת זכאות להלוואה

איזו הלוואה אתם צריכים? אנחנו יודעים לעשות הכול, בין אם אתם מסורבי בנקים, בעלי עסק, בעלי נכס או שאתם זקוקים למימון כלשהו, אנחנו נדע להביא אתכם אל הכסף.

השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות

תודה שהשארת פרטים!

כבר תשלח לך הודעה להמשך טיפול ולקביעת שיחה עם מנהלת תיקי הלקוחות שלנו.

בחזרה לדף הראשי

צרו איתנו קשר בכל נושא

אנחנו ב-NPI נדאג ללוות אתכם במקצועיות, רגישות ואחריות לפתרונות יציאה ממשברים כלכליים ולתכנון פיננסי נכון ומדויק עבורכם, גם אם הבנקים סירבו לכם וגם במקרים של היסטוריית אשראי שלילית. שינינו לאנשים את החיים, אנחנו נשמח לעזור ולשנות גם את שלכם.