הלוואה כנגד שיעבוד רכב קיים

בדקו זכאות להלוואה עכשיו

הלוואה מהירה וחלקה כנגד שעבוד רכב קיים 

בחיינו יש לא מעט "התקלות" כלכליות או הוצאות חשובות שדורשות מאיתנו סכומים כספיים לא מבוטלים. אז בין אם מדובר באירוע חד פעמי חריג כמו מימון תואר לילד ובין אם מדובר בטיול בת מצווה גדול שתמיד חלמתם לעשות עם כל המשפחה, נדרש מכם סכום כספי גדול במיוחד שאינו נמצא תמיד בהישג יד. 

בדיוק לשם כך קיימת האפשרות לקחת הלוואה כנגד שיעבוד הרכב. 

במצבים כאלו, ההכנסות הקיימות שלנו לא מאפשרות לנו להצליח לכסות את ההוצאות ולכן אם אינכם מעוניינים להשתמש בחסכונות שלכם, או שבמידה ואינם כאלה, חשוב למצוא דרכים יצירתיות לגיוס הכסף, ובמקרה ויש ברשותכם רכב פרטי שנקנה באמצעות ההון האישי שלכם, תוכלו לשעבד אותו כבטוחה ולהנות מהלוואה מהירה ונגישה שתאפשר לכם להגשים את מה שתכננתם מלכתחילה.

איך עובד התהליך?

ההלוואה תינתן ללקוח כנגד שעבוד של רכב אשר נמצא בבעלותו ושאינו משועבד לגוף אחר מלבדו.

ניתן לשעבד רכבים משנת 2004 ומעלה, כאשר פריסת התשלומים גדלה ככל שהשנתון עולה. 

אנו מאפשרים ללקוחותינו להנות מ-100% מימון ועד 400,000 ש"ח!

כשמסגרת האשראי לא מאפשרת, תמיד טוב שיש פתרונות חלופיים 

ההלוואה החוץ בנקאית הייחודית מאפשרת לכם להגשים את החלומות והיעדים שלכם, מבלי להתאכזב על מר גורלכם, במרחק של שעבוד רכבכם הפרטי. ההלוואה ניתנת לתקופה של עד 25 שנים וניתן לחלק אותה לריבית קבועה או משתנה, לקרן שצמודה למדד או שאינה צמודה למדד. 

המומחים של NPI מלווים אתכם לקבלת ההלוואה הטובה ביותר עבורכם בזמן קצר, בתנאים הטובים ביותר, לכל מטרה וללא תלות בבנקים ובמגבלות שייתכן והוטלו עליכם.

אז גם במידה ויש לכם מינוס בחשבון, ובין אם אתם מוגבלים בחשבון, עומדות בפניכם הזדמנויות נוספות, בלי שאלות מיותרות, בלי רגשות מעורבים, תוך קבלת כסף מוזמן לחשבון באופן מיידי.

מהיום לא תצטרכו לחכות יותר לאישורים ,ערבויות ולחסדיהם של הבנקים, אלא שתוכלו לקבל הלוואה מיידית לחשבון.

נשמח לעמוד לרשותכם ולבצע עבורכם בדיקת זכאות ללא עלות והתחייבות.

בדיקת זכאות להלוואה

איזו הלוואה אתם צריכים? אנחנו יודעים לעשות הכול, בין אם אתם מסורבי בנקים, בעלי עסק, בעלי נכס או שאתם זקוקים למימון כלשהו, אנחנו נדע להביא אתכם אל הכסף.

השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות

תודה שהשארת פרטים!

כבר תשלח לך הודעה להמשך טיפול ולקביעת שיחה עם מנהלת תיקי הלקוחות שלנו.

בחזרה לדף הראשי

צרו איתנו קשר בכל נושא

אנחנו ב-NPI נדאג ללוות אתכם במקצועיות, רגישות ואחריות לפתרונות יציאה ממשברים כלכליים ולתכנון פיננסי נכון ומדויק עבורכם, גם אם הבנקים סירבו לכם וגם במקרים של היסטוריית אשראי שלילית. שינינו לאנשים את החיים, אנחנו נשמח לעזור ולשנות גם את שלכם.