הלוואה לפתיחת עסק

בדקו זכאות להלוואה עכשיו

פתיחת עסק חדש מייצרת ציפיות רבות וכרוכה בהתרגשות של ממש. לצד האופטימיות ישנו גם חשש מובן לחלוטין, בעיקר בגלל קשיי המימון המשמעותיים בתחילת הדרך. 

באופן טבעי הגופים הפיננסיים השונים, ובמיוחד הבנקים, לא תמיד משתפים פעולה עם החלומות של בעל או בעלת העסק, ומסרבים להעניק להם הלוואות. במקרים אחרים התשובה תהיה חיובית, אבל תנאי ההלוואה נוקשים. 

בהתאם, בחירת הלוואה לפתיחת עסק חייבת להיעשות באופן מושכל ותוך בדיקה מדוקדקת של כל הפרמטרים הרלוונטיים. זהו אחד מתחומי המומחיות של חברת NPI פתרונות פיננסיים, שכבר סייעה לשלל עסקים צעירים ולמיזמים בשלב ההקמה למצוא פתרונות מימון משתלמים.

מה חשוב לבחון כשמקבלים הלוואה לפתיחת עסק?

* עלות כוללת - החישוב ההכרחי הראשון הוא של העלות הכוללת של ההלוואה לפתיחת העסק, בהתאם לשיעור הריבית ולתקופת ההחזר. במידת האפשר מומלץ להשתמש במקורות מימון עצמיים אם העלות גבוהה יתר על המידה.

* סוג ההלוואה - מאחר שלעסק חדש לא תמיד יש מספיק הכנסות בחודשים הראשונים, ישנה חשיבות רבה במיוחד לסוג ההלוואה. למשל, הלוואה עם גרייס של שנה מקנה לעסק הצעיר אוויר יקר לנשימה. גם הלוואת בלון עשויה להתאים למטרות מסוימות.

* יכולת לעמוד בהחזר - עוד דגש קריטי הוא חישוב ריאלי של יכולת ההחזר. עסק חדש שייקח הלוואה גדולה מדי עלול למצוא את עצמו תוך מספר חודשים במשבר חמור, בגלל קושי ממשי לעמוד בהחזרים וגם לממן את ההוצאות השוטפות. בהתאם מומלץ לחפש פתרון מימון רק לאחר כתיבת תוכנית עסקית מפורטת ומציאותית.

הלוואה בתנאים הטובים ביותר האפשריים

הלוואה לפתיחת עסק היא מוצר רגיש מטבעו, בגלל שהעסק עדיין לא התבסס בשוק ומבחינה פיננסית. אנחנו ב- NPI פתרונות פיננסיים מבינים היטב את הרגישות, ולכן מתנהלים מתוך מחויבות מוחלטת לכל לקוח ולכל לקוחה - מחויבות למצוא את ההלוואה הטובה ביותר האפשרית, הן מבחינת התנאים האובייקטיביים והן מבחינת התאמתה לעסק החדש. 

אנו כמובן מספקים יעוץ ומוצאים הלוואות מתאימות גם לעסקים קיימים הזקוקים לאשראי נוסף על מנת לחזור לתזרים מזומנים מאוזן ואף חיובי, כדי להוסיף שירותים חדשים הדורשים רכישת ציוד נוסף או למטרות שיווק ופרסום. השירות ניתן על בסיס בקיאות מקצועית, וכן היכרות עם כל הגופים שמעניקים אשראי לעסקים, כולל חברות חוץ בנקאיות אמינות. מאפיין נוסף הוא זמינות גבוהה, כדי שלא לעכב את תהליך הקמת העסק.

הלוואה לפתיחת עסק חדש

הקמת עסק חדש, בכל תחום כמעט, מחייבת השקעה כספית לא מבוטלת. במרבית המקרים ליזמים אין את ההון העצמי הדרוש, ולכן הם יחפשו פתרונות מימון - בבנקים, בגופים חוץ בנקאיים, בקרן המעניקה הלוואות בערבות מדינה ובמקומות נוספים. לפני שלוקחים הלוואה לפתיחת עסק חדש מומלץ בחום לבצע מספר בדיקות, כדי לוודא היתכנות אמיתית להצלחה וכן צורך מהותי בכסף. חברת NPI פתרונות פיננסיים תסייע לכם למצוא את ההלוואה המתאימה לכם ביותר ובתנאים האופטימליים גם כשמדובר בעסק חדש.

באילו מצבים כדאי לקחת הלוואה לפתיחת עסק חדש?

* תוכנית עסקית מפורטת ומדויקת - התנאי הבסיסי לכדאיות לקיחת הלוואה לצורך הקמת עסק חדש היא תוכנית עסקית מפורטת ומציאותית. ללא תוכנית כזו הקמת העסק היא הימור מסוכן, וקיים חשש ממשי לחוסר יכולת להחזיר את ההלוואה.

* מטרות מוגדרות לכסף - אמנם ההלוואה מוגדרת ככזו שניתנת ל"פתיחת עסק חדש" באופן כללי, אבל כדאי לערוך רשימה של מטרות ספציפיות שעבורן נדרש מימון. כמו כן מומלץ לבחון האם כל אחת מההוצאות הנ"ל אכן הכרחית - וזאת על-מנת להסתמך על הלוואה מינימלית ככל האפשר (כדי לצמצם את העלות של ההלוואה).

* מיצוי מקורות המימון האחרים - הלוואה לעסק חדש עלולה להיות מוצר יקר, בגלל רמת הסיכון הגבוהה יחסית. בהתאם מומלץ למצות את כל מקורות המימון האפשריים האחרים, וכך "להסתפק" בהלוואה המינימלית ההכרחית באמת.

ליווי צמוד בזמינות מרבית

תחום המומחיות של NPI פתרונות פיננסיים הוא איתור הלוואות משתלמות במיוחד, ולא פחות חשוב - מותאמות באופן מושלם לצרכים הספציפיים של כל לקוח. 

כשמדובר על הלוואה לפתיחת עסק חדש, ההתאמה הנ"ל היא פרמטר קריטי, כשלמשל גרייס של מספר חודשים עשוי להתגלות כמפתח משמעותי להצלחה בזכות האוויר לנשימה עד להתבססות העסק ויצירת זרם הכנסות יציב וגבוה מספיק. 

אמנם כשמדובר על עסק חדש האתגר הוא גדול ובהתאם לכך גם ההוצאות, אך גם עסקים שאינם חדשים זקוקים לעיתים לתגבור על מנת לשמור על תזרים מזומנים מאוזן וחיובי ואף להצליח לגדול ולצמוח. יעוץ פיננסי והלוואות מתאימות יכולים לספק את אותו תגבור שיביא את העסק למקום טוב יותר. 

השירות של NPI פתרונות פיננסיים נשען על ידע מקצועי נרחב, היכרות עם כל סוגי ההלוואות לעסקים המוצעות כיום ע"י הגופים הרלוונטיים ויושרה ללא פשרות. עוד דגש מבחינתנו הוא זמינות מרבית, כדי שתוכלו לסמן V על סעיף המימון ולהתקדם עם הקמת העסק בזמן קצר ככל האפשר.

בדיקת זכאות להלוואה

איזו הלוואה אתם צריכים? אנחנו יודעים לעשות הכול, בין אם אתם מסורבי בנקים, בעלי עסק, בעלי נכס או שאתם זקוקים למימון כלשהו, אנחנו נדע להביא אתכם אל הכסף.

השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות

תודה שהשארת פרטים!

כבר תשלח לך הודעה להמשך טיפול ולקביעת שיחה עם מנהלת תיקי הלקוחות שלנו.

בחזרה לדף הראשי

צרו איתנו קשר בכל נושא

אנחנו ב-NPI נדאג ללוות אתכם במקצועיות, רגישות ואחריות לפתרונות יציאה ממשברים כלכליים ולתכנון פיננסי נכון ומדויק עבורכם, גם אם הבנקים סירבו לכם וגם במקרים של היסטוריית אשראי שלילית. שינינו לאנשים את החיים, אנחנו נשמח לעזור ולשנות גם את שלכם.